MSN是用來增進感情的,對嗎?

____愛上NARUTO____更愛上佐助____

我和你之間出現了裂縫,可否補救?

wong721
暱稱: 「怡〉<<
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
用唔到xG...
轉左用XaNGa
無奈呀T^T"
MY XG:yi608
點解要咁>3<"
文章分類
全部 (231)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
●○ 2006 年 8 月 14 日  星期一   晴天 ○●


做功課 無奈

做功課..................好悶呀!!!

做到好想訓教,可以話直情訓著0左=3="

功課又咁難......想做死人咩~

救命呀!!究竟幾時先做完架...........

我已經不停係咁做.............但係仲未做晒>3<"

天呀!!!你要救下我...........

"祈求天父做十分鐘好人"

刊登時間:2006-08-14 03:48 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



●○ 2006 年 8 月 13 日  星期日   晴天 ○●


好開心^_^ 驚訝

我今日好開心呀!!因為有親朋戚友0黎我屋企玩!!!

而且仲玩得好開心]]好熱鬧^_^

我最鐘意呢一種氣氛.............

一定唔會悶,仲會好開心tim!!!~~~

好比琴日...........我寧願死0左佢算數~_~...............

所以,今日0既氣氛永遠都0係琴日之上呀!!!!!!

刊登時間:2006-08-13 06:36 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



●○ 2006 年 8 月 12 日  星期六   晴天 ○●


爆無聊...... 無奈

唉.....開心完一日又再悶一日.............

咁樣好白痴...........同"一場歡喜一場空"冇分別=3="

我好想好似琴日咁,可以咁開心!!!!!

如果我日日都有得食蛋糕.................咁就好啦

我肯阿媽都唔肯啦.........食咁多蛋糕唔怕食滯咩!!!!!!!!!

刊登時間:2006-08-12 12:04 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]