| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
●○ 2006 年 8 月 5 日 星期六 ○● |
就快悶死....  |
> <""我就快悶死啦!!
日日玩電腦都唔可以解悶!!~~~~~好慘>3<""
點先可以解悶呀??
唔通只有出街先至可以滿足我0既要求??
唔制呀!!個天都唔正常,一時落雨一時又好天!!
個天係咪想玩死我呀?
 
|
|
刊登時間:2006-08-05 11:58 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
●○ 2006 年 8 月 4 日 星期五 ○● |
| 好驚.......... |
我好驚!!!唔係見到鬼,亦都唔係見到恐怖0野~~
而係兩個Fd鬧交~~~
我驚0既係佢0地兩個會搞到[[絕交]]]]""""
其實""絕交""對大家都冇好處~~~
更何況對我0黎講都唔係太好~~
Fd子有爭執............我冇理由坐視不理......................

|
|
刊登時間:2006-08-04 05:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
●○ 2006 年 8 月 3 日 星期四 ○● |
做功課]]]十卜xd""  |
做功課...............................
好悶呀!!!!!但我又唔想臨返學前幾日先開始做..............
又怕做唔切.....................我要努力,唔可以放棄.........
只要做晒功課..................我就可以不停玩!!!!!!!
我要加油!!~~十卜!!!!xdxd""""
施丹頭鎚大戰馬特拉斯
|
|
刊登時間:2006-08-03 02:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | »
|