MSN是用來增進感情的,對嗎?

____愛上NARUTO____更愛上佐助____

我和你之間出現了裂縫,可否補救?

wong721
暱稱: 「怡〉<<
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
用唔到xG...
轉左用XaNGa
無奈呀T^T"
MY XG:yi608
點解要咁>3<"
文章分類
全部 (231)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
●○ 2006 年 9 月 4 日  星期一   陰天 ○●


返學..........

今日好無奈呀!!!!!

我同d fd 每次一講起某個人............

就即刻出現0係我地面前~~~~

好黑仔囉!!!!!

真係唔明點解會咁....................................

我決定出到街食飯時唔講任何人~~~

廢事某個人又出現!!!!!!!!!

但係唔講又好似好悶咁!!!!!!

都係講出黎諗番起過去0既美好回憶姐,冇其他意思~~

我諗聽日唔會再係咁黑仔啦掛?!?!

但係呢d野好難講架啵!!!!!

一切都等上天決定啦!!~~~

""[[[順其自然.................]]]]XDD"""

刊登時間:2006-09-04 06:45 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



●○ 2006 年 9 月 3 日  星期日   雨天 ○●


無奈呀!!!! 無奈

無奈呀!!!!!

琴日咁好天氣~~~

今日竟然落雨=3="

出街又要拎遮咁麻煩..................

如果得我一個

我寧願淋雨!!!!!!

淋雨勁舒服呀~~~

又涼XDD"""

不過有機會先算啦!!!!

...........................

唉,總知就無奈啦!!!!!!!!!!!!!!

點解成日都落雨~~~~

唔通係...................命運?!?!

算啦,我都唔信命運0既.....................

Bububu!!!

刊登時間:2006-09-03 11:34 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



●○ 2006 年 9 月 2 日  星期六   晴天 ○●


又放假啦!!哇卡卡]]"XDD@@@@

正呀!!!!!又可以放假啦~~~~~

但係返左一日學之後

覺得好悶tim!!!!

琴日我見到好多同學呀!!!!!~~~~~

好多人都電晒"[[負離子直髮。""""

雖然電完之後d頭髮會好靚

但係d頭髮就好傷.................

要靚既話

就要付出代價!!!!

我都好想整~~~~~

不過我......................都唔會靚得去邊!!!!!

俾人話扮野就無謂啦!!~~~

刊登時間:2006-09-02 09:01 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]