MSN是用來增進感情的,對嗎?

____愛上NARUTO____更愛上佐助____

我和你之間出現了裂縫,可否補救?

wong721
暱稱: 「怡〉<<
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
用唔到xG...
轉左用XaNGa
無奈呀T^T"
MY XG:yi608
點解要咁>3<"
文章分類
全部 (231)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
●○ 2006 年 8 月 26 日  星期六   陰天 ○●


係屋企 驚訝

今日好開心呀!!!

終於有得係屋企休息啦~~~

不過我將所有時間打算放晒係自己喜好度............

咁咪仲好!!!!

唔洗出街啦~~~~YEAH!!!

淨番唔係好多日就要番學啦~~~

所以我好想快D做完D功課!!!!!!

同埋快D番學~~

因為好想見番D同學仔AND FD仔!!!

好MISS我D FD!!!

好耐冇見啦!?!?

唔知佢地而家變成點呢??

[[ALL STAR""XDD

刊登時間:2006-08-26 12:26 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



●○ 2006 年 8 月 25 日  星期五   雨天 ○●


周圍去...... 開心

今日去左好多地方↓↓

TAI PO””SHA TIN]]十卜~~AND YUEN LONG,TUEN MUN""""

去呢D地方總比琴日好得多~~

我地DINNER仲去左""排王之王"""食~~

好好味呀!!>3<""

好想再去多次]]XDD""

我地仲去左D旅行社報兩天團~~

咁就當係[[開學前最後的快樂回憶""]]

希望真係可以俾到我一個真真正正既""開學前最後的快樂回憶~~##XDD"

仲有就係呢次兩天團令我刻骨銘啦~~

講起開學................我好似仲未做晒功課!!

刊登時間:2006-08-25 10:56 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



●○ 2006 年 8 月 24 日  星期四   雨天 ○●


去左深圳............=3=" 無奈

唉............我好唔想去深圳呀!!!!

悶到嘔呀=3="""

冇辨法啦~~

唯有將就下!!!!!

不過又可以就到幾時??

如果同屋企人講我唔想去.................

下場會點呢??

為0左穩陣起見..............

最好就係唔好出聲~~

就一就唔洗死既~~!!!

""天無絕人之路____]]

刊登時間:2006-08-25 10:43 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]