| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
●○ 2006 年 8 月 26 日 星期六 ○● |
係屋企  |
今日好開心呀!!!
終於有得係屋企休息啦~~~
不過我將所有時間打算放晒係自己喜好度............
咁咪仲好!!!!
唔洗出街啦~~~~YEAH!!!
淨番唔係好多日就要番學啦~~~
所以我好想快D做完D功課!!!!!!
同埋快D番學~~
因為好想見番D同學仔AND FD仔!!!
好MISS我D FD!!!
好耐冇見啦!?!?
唔知佢地而家變成點呢??
[[ALL STAR""XDD
|
|
刊登時間:2006-08-26 12:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
●○ 2006 年 8 月 25 日 星期五 ○● |
周圍去......  |
今日去左好多地方↓↓
TAI PO””SHA TIN]]十卜~~AND YUEN LONG,TUEN MUN""""
去呢D地方總比琴日好得多~~
我地DINNER仲去左""排王之王"""食~~
好好味呀!!>3<""
好想再去多次]]XDD""
我地仲去左D旅行社報兩天團~~
咁就當係[[開學前最後的快樂回憶""]]
希望真係可以俾到我一個真真正正既""開學前最後的快樂回憶~~##XDD"
仲有就係呢次兩天團令我刻骨銘 啦~~
講起開學................我好似仲未做晒功課!!  

|
|
刊登時間:2006-08-25 10:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
●○ 2006 年 8 月 24 日 星期四 ○● |
去左深圳............=3="  |
唉............我好唔想去深圳呀!!!!
悶到嘔呀=3="""
冇辨法啦~~
唯有將就下!!!!!
不過又可以就到幾時??
如果同屋企人講我唔想去.................
下場會點呢??
為0左穩陣起見..............
最好就係唔好出聲~~
就一就唔洗死既~~!!!
""天無絕人之路____]]

|
|
刊登時間:2006-08-25 10:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | ... | 77 | »
|