| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
●○ 2006 年 9 月 10 日 星期日 ○● |
| 聽日又要返學啦""=3=]] |
=3="
聽日又要返學啦!!~~
真係好唔想返呀-----------------
究竟邊個發明返學呢樣野呀????
仲要扮晒野話九年免費教育!!!
吹水既!!~~
淨係唔洗俾學費!!!!!
車...................
不過都讀左八年啦~~!
算數...................
返學有一種樂趣---------------
就係""[[同fd玩]}}}}""""XDD~~!
不過幾時都得啦>3<""

|
|
刊登時間:2006-09-10 03:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
●○ 2006 年 9 月 9 日 星期六 ○● |
| so happy ^_^ |
今日我覺得好開心呀!!!!~~
因為我買左新xx
好開心呀!!!!!~~~~~~~~~~
但係就貴左少少啦!!!
成1700蚊.........................
不過唔緊要啦!!!!!
唔買都買左lu!~~
已成過去?!?!
"何時才能掀開這問號看清楚『你』"
唔知幾時先可以同我fd一齊出街呢?!?!
期待中...........................................................

|
|
刊登時間:2006-09-10 02:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
●○ 2006 年 9 月 8 日 星期五 ○● |
| 908返學日 |
唉...........好無奈呀!!!!!!
第3堂竟然見到上年成班同學仔~~~~!!!!!!!!
今日lunch去0左m記食野~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
但好不幸地見到..................
算啦!!~~
過0左去就算啦?!?!
...............................
冇乜野講!!!!!!
只不過聽日放假姐~~~~~~~~~~~
冇乜野0既!!!

|
|
刊登時間:2006-09-10 02:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | ... | 77 | »
|