MSN是用來增進感情的,對嗎?

____愛上NARUTO____更愛上佐助____

我和你之間出現了裂縫,可否補救?

wong721
暱稱: 「怡〉<<
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
用唔到xG...
轉左用XaNGa
無奈呀T^T"
MY XG:yi608
點解要咁>3<"
文章分類
全部 (231)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
●○ 2006 年 9 月 10 日  星期日   陰天 ○●


聽日又要返學啦""=3=]]

=3="

聽日又要返學啦!!~~

真係好唔想返呀-----------------

究竟邊個發明返學呢樣野呀????

仲要扮晒野話九年免費教育!!!

吹水既!!~~

淨係唔洗俾學費!!!!!

車...................

不過都讀左八年啦~~!

算數...................

返學有一種樂趣---------------

就係""[[同fd玩]}}}}""""XDD~~!

不過幾時都得啦>3<""

刊登時間:2006-09-10 03:06 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



●○ 2006 年 9 月 9 日  星期六   雨天 ○●


so happy ^_^

今日我覺得好開心呀!!!!~~

因為我買左新xx

好開心呀!!!!!~~~~~~~~~~

但係就貴左少少啦!!!

成1700蚊.........................

不過唔緊要啦!!!!!

唔買都買左lu!~~

已成過去?!?!

"何時才能掀開這問號看清楚『你』"

唔知幾時先可以同我fd一齊出街呢?!?!

期待中...........................................................

刊登時間:2006-09-10 02:54 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



●○ 2006 年 9 月 8 日  星期五   雨天 ○●


908返學日

唉...........好無奈呀!!!!!!

第3堂竟然見到上年成班同學仔~~~~!!!!!!!!

今日lunch去0左m記食野~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

但好不幸地見到..................

算啦!!~~

過0左去就算啦?!?!

...............................

冇乜野講!!!!!!

只不過聽日放假姐~~~~~~~~~~~

冇乜野0既!!!

刊登時間:2006-09-10 02:43 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]