MSN是用來增進感情的,對嗎?

____愛上NARUTO____更愛上佐助____

我和你之間出現了裂縫,可否補救?

wong721
暱稱: 「怡〉<<
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
用唔到xG...
轉左用XaNGa
無奈呀T^T"
MY XG:yi608
點解要咁>3<"
文章分類
全部 (231)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
●○ 2006 年 11 月 12 日  星期日   晴天 ○●


冇野做呀>3<"

今日冇乜野做~~

出左街行左一陣間~!!

我一路搭車一路聽歌...

呀媽問我野我聽唔到=3="

今日掃3舖~~

但係冇買到>3<"

跟住去左[[飲茶]]...

食完之後就番屋企>_<

返到屋企見冇野做,就開電腦玩...

打左日誌>>>

悶到想死----------

諗起同"佢"一齊玩過既回憶=3="

琴晚訓覺扎醒左3次...發左3個都係關於"佢"既夢<<

我唔想醒...因為可以係夢同"佢"相遇~~

雖然唔係真實既~~

無論真實定抑或係夢,所有關於"佢"既野都變成左我既回憶!!

刊登時間:2006-11-12 05:11 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



●○ 2006 年 11 月 11 日  星期六   晴天 ○●


悶>333<

今日悶到想死....

今日去~[醫貓://"搵番琴日人地send畀我d相<<

而家睇番~~

有大部份既相都係"佢"=3=

好似誇左d...

我仲想影多幾張<<<

唉....

幾時先可以再見到佢呀???

星期1??星期2??定係星期3呀??

我都唔知幾時呢~~

我當然希望日日都可以見到"佢"啦^_^

似乎貪心左dd...

我而家見到"佢"既機會已經唔算太多啦~~

偶然會見到1兩次既~~!!

唉....愛情既魔力真係大=3="

刊登時間:2006-11-11 01:07 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



●○ 2006 年 11 月 10 日  星期五   晴天 ○●


旅行日>3<"

今日係學校既旅行日呀>3<"

好慘呀....我地要行城門水塘一周呀=^="

係食野既時候...我飲晒d野飲-----

結果行個時冇野飲=3="

總知帶多枝水啦...

本身我地係最後一班出發>3<"

不過行到休息區既時候,我冇乜點抖到...

如果呢個時候坐,會令到自己唔願起身>3<"

我覺得唔坐好過坐(純粹個人意見)

行下行下....畀我見到"佢"

我一路望住佢背影行=3=

我望"佢"望得耐,唔知點解隻腳好似冇乜事咁...

心理作用掛~~

我做左fd既[[人肉支柱]]:://

畀佢地托住黎行....

不過算啦,我唔介意^_^幫到fd咪得囉...

反正自己都行到隻腳極度麻痺啦,唔爭在~~

有得買野飲個時,我個fd無啦啦用隻手指叫"佢"

"佢"就望左過黎>3<...

但係"佢"冇望左我,但係話[邊個整我呀?]

我咪話[唔係我,係xxx整你呀~]

佢又指住我個fd話[咁賤格架=3="]

之後我個fd又整佢,然後就講[唔係我整你,係yyy整你~]

兩次都唔關我事...算啦,玩下姐~~冇事既!!!

今日都幾開心,因為我用部相機影左"佢"幾張相~~

不過唔係我直接影"佢"...................

刊登時間:2006-11-10 06:58 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]