MSN是用來增進感情的,對嗎?

____愛上NARUTO____更愛上佐助____

我和你之間出現了裂縫,可否補救?

wong721
暱稱: 「怡〉<<
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
用唔到xG...
轉左用XaNGa
無奈呀T^T"
MY XG:yi608
點解要咁>3<"
文章分類
全部 (231)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
●○ 2006 年 11 月 3 日  星期五   晴天 ○●


無奈>3<"

今日出左去踩bicycle~~

踩到想死....由屋企踩去我呀哥同學屋企>3<"

佢約左同學又拉埋我去=3="

我下次唔想再去呀!!

番到黎之後...

手痛腳痛=3="喉嚨都痛埋::/

簡直就好似逃出地獄咁痛苦~~

當時我諗住停一停抖一抖]]"

但係又驚佢鬧<<結果番到黎爆唔舒服*****)

唔知係咪一路踩一路做吸塵機先搞到喉嚨痛呢??

無晒力啦+┼

希望聽日冇事啦~~>_<"

我都唔想有事!!]

總知今日真係好慘呀!!

我以後都唔再踩單車啦>3<"

刊登時間:2006-11-03 05:19 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



●○ 2006 年 11 月 2 日  星期四   晴天 ○●


測完驗lu...

幾經辛苦,終於都測完驗啦!!

好開心!!~

成個人都開心晒呢....

但係我覺得我自己英文一定會唔合格呀>3<

唔識做---------

即時變得好無奈......

唉,英文衰左<<<不過同上年差唔多~~

如果我英文合格既話,就即係話呢個世界有奇蹟!!55~~

唔合格??好驚畀屋企人鬧>3<"

我唔合格可以話係意料之內****

今日放學去左市中心食lunch

跟住行左1陣::/

窮喇窮喇...>3<"冇錢lu+++

仲有1蚊雞淨﹏XDD]]

好想快d去camp!!

唔知有咩玩呢??

學校旅行去城門水塘BiBi@@@@@@@

去左好幾次!!~~唔想再去呀::333;;

咁快講到咁長遠..............§§§§

刊登時間:2006-11-02 07:28 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



●○ 2006 年 11 月 1 日  星期三   晴天 ○●


好好玩呀>w<[['bibi...::/

個天好好人呀^_^

可能佢知我諗緊咩呀!!!!

今日小息畀我見到佢~~

我一直都好想架!?!?

天呀.....好多謝你呀!!

好無奈呀>3<

今日第二份卷......

好多都唔識做=3=

而家好驚會唔合格呢~~

早知如此...何必當初呢??

如花成日聊我個fd!!

擺明鐘2我個fd啦!!~~死口唔認~~

人地畀我既=3="

我の底話:

我好想日日都可以見到你呀!!

不過得好少機會見到...都冇用啦<<

上天點解要咁樣折磨我??

你可唔可以望下我呀...

我好想望下你既正面呀>3<

偷偷地望你其實好辛苦架"

我好想知,我係咪同緊時間玩呀??

我想你快d過...但係訓左幾教都仲未過1個鐘<<

我唔想你咁快過...但係偏偏就快畀我睇!!!=3="

>>我同你過往一齊玩既日子...點解要過得咁快??

我同你過往玩既日子↓↓

既回憶永永遠遠留係我腦海中...

我唔會忘記架~~

Xxx------------------我好鐘意你呀------------------xxX

任何一個人都唔可以令我忘記你...

你係我心目中,永遠排第1位架////////2x10

刊登時間:2006-11-01 03:19 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]