| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
●○ 2006 年 11 月 3 日 星期五 ○● |
| 無奈>3<" |
今日出左去踩bicycle~~
踩到想死....由屋企踩去我呀哥同學屋企>3<"
佢約左同學又拉埋我去=3="
我下次唔想再去呀!!
番到黎之後...
手痛腳痛=3="喉嚨都痛埋::/
簡直就好似逃出地獄咁痛苦~~
當時我諗住停一停抖一抖]]"
但係又驚佢鬧<<結果番到黎爆唔舒服*****)
唔知係咪一路踩一路做吸塵機先搞到喉嚨痛呢??
無晒力啦+┼
希望聽日冇事啦~~>_<"
我都唔想有事!!]
總知今日真係好慘呀!!
我以後都唔再踩單車啦>3<"
|
|
刊登時間:2006-11-03 05:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
●○ 2006 年 11 月 2 日 星期四 ○● |
| 測完驗lu... |
幾經辛苦,終於都測完驗啦!!
好開心!!~
成個人都開心晒呢....
但係我覺得我自己英文一定會唔合格呀>3<
唔識做---------
即時變得好無奈......
唉,英文衰左<<<不過同上年差唔多~~
如果我英文合格既話,就即係話呢個世界有奇蹟!!55~~
唔合格??好驚畀屋企人鬧>3<"
我唔合格可以話係意料之內****
今日放學去左市中心食lunch
跟住行左1陣::/
窮喇窮喇...>3<"冇錢lu+++
仲有1蚊雞淨﹏XDD]]
好想快d去camp!!
唔知有咩玩呢??
學校旅行去城門水塘BiBi@@@@@@@
去左好幾次!!~~唔想再去呀::333;;
咁快講到咁長遠..............§§§§

|
|
刊登時間:2006-11-02 07:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
●○ 2006 年 11 月 1 日 星期三 ○● |
| 好好玩呀>w<[['bibi...::/ |
個天好好人呀^_^
可能佢知我諗緊咩呀!!!!
今日小息畀我見到佢~~
我一直都好想架!?!?
天呀.....好多謝你呀!!
好無奈呀>3<
今日第二份卷......
好多都唔識做=3=
而家好驚會唔合格呢~~
早知如此...何必當初呢??
如花成日聊我個fd!!
擺明鐘2我個fd啦!!~~死口唔認~~
人地畀我既=3="
我の 底話:
我好想日日都可以見到你呀!!
不過得好少機會見到...都冇用啦<<
上天點解要咁樣折磨我??
你可唔可以望下我呀...
我好想望下你既正面呀>3<
偷偷地望你其實好辛苦架"
我好想知,我係咪同緊時間玩呀??
我想你快d過...但係訓左幾教都仲未過1個鐘<<
我唔想你咁快過...但係偏偏就快畀我睇!!!=3="
>>我同你過往一齊玩既日子...點解要過得咁快??
我同你過往玩既日子↓↓
既回憶永永遠遠留係我腦海中...
我唔會忘記架~~
Xxx------------------我好鐘意你呀------------------xxX
任何一個人都唔可以令我忘記你...
你係我心目中,永遠排第1位架////////2x10

|
|
刊登時間:2006-11-01 03:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | ... | 77 | »
|