MSN是用來增進感情的,對嗎?

____愛上NARUTO____更愛上佐助____

我和你之間出現了裂縫,可否補救?

wong721
暱稱: 「怡〉<<
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
用唔到xG...
轉左用XaNGa
無奈呀T^T"
MY XG:yi608
點解要咁>3<"
文章分類
全部 (231)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
●○ 2006 年 10 月 22 日  星期日   晴天 ○●


乜都冇做...

今日遲左起身>3<"

我屋企人話要出街~!

於是我即刻彈起身]]

之後因為太趕時間>>>>

所以我乜都冇帶...

出到去油麻地

屋企人話搵car park,之後搭車去旺角...

跟住我話我冇帶八達通=3=

結果我就不停係咁俾人鬧~~

由油麻地鬧到去元朗...

落車之後仲鬧緊>3<"

途中我不停係咁喊T^T

但係老豆話[乜我有鬧錯你咩!!]

就係因為我次次喊都會俾老弄鬧!!~

所以我係學校發生咩事~~e.g俾人打,俾人串等等

我都唔會喊!!

係屋企唔知點解我又會喊!!~~

所以就俾人鬧>3<

我決定左,我唔可以再喊>_<

屋企??學校??

都唔可以喊~~

加油~!!奸爸爹!?!?!?

點解我次次星期日都俾人鬧既呢??

錯係邊~~?

下次都係早d起身好d~~!!!!!!

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

                 

                 Janice --- 離家出走

            豁出去漫遊  不通知親友
            那快感少有  那管想去多久
            好得你未夠  於這裡悶透
            才誓死跟你逛盡地球

            何必每件壯舉都需要理由
            伴你去出走
            快活而內疚不管舉世追究
            願扣上你雙手
            自繁華浪處到沙丘  戀愛
            能有幸這樣放肆至足夠

            *別再管誰咒你(代價高仍愛你) 曾經荒謬
            闖蕩異地  亦未枉相戀
            超出煩惱的禁忌  是世上人不理
            想早晚能見你  曾經反叛
            也是我運氣  天與地
            如老了不再飛  無那份勇氣(渡過約束拋開生死)*

            怕一世未能  沙瀝中擁吻
            有了你先有  這最淒美質感
            縱使有地震  不因我犯禁
            誰話你壞人不減吸引

            明知我做錯過的總要奉還
            但我愛一眼
            有自由後嘆都深刻過不散
            讓你我似走犯
            在窮途入教堂進諫  上帝
            求你讓我共愛侶過更多晚

            Repeat (*)

            這樣也許了不起  但有一日
            轟烈乏味  就讓彼此都別戀
            他人也不忘記  別個再沒法比
            分過後能放棄  回家安樂
            過亦有運氣  不顧忌
            才了解喜與悲  能以後銘記
            人有天總怕死  才註定別離

刊登時間:2006-10-22 03:43 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



●○ 2006 年 10 月 21 日  星期六   晴天 ○●


→﹀行街記﹏←

今日約左fd去行街~~~!!

岩岩齊晒人之後行左一陣,兜左個圈@@

行下行下~

呀邊個無啦啦叫:「鍾xx~」

跟住我就望左過去....

點知真係鍾xx.....=3=""

佢同黃xx同李xx一齊!!

跟住鍾xx同我個fd講

「哦...龍嫂!!我知邊個啦~~」

跟住我個fd即時呆左:/]

而佢地就走左....

之後我地都走左,去左食野!!!

食完野之後,我地去影貼紙相>3<"好貴~

今次影得好樣衰呀!!

不過我覺得我次次都影得咁樣衰=3=

影完貼紙相,我地就周圍行....

我個fd整完我d頭髮之後,就好快咁走左~

我問佢地做乜事...

跟住佢地講番成件事俾我知之後,就話我冇危機感>3<

係整都唔整我先啦~!

我又唔係令過人...

所以我覺得我d fd有危機感係正常既~!!

由細到大我都冇乜點俾陌生人聊過~~

我淨係知道我俾陌生人聊過兩次

我隔離都係有一個令女係度既!!

所以我認為唔係我吸引,而係我隔離0個位吸引...

無論我幾夜番到屋企都好

我次次都係冇事既~~

冇咩好擔心呢""

刊登時間:2006-10-21 08:59 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



●○ 2006 年 10 月 20 日  星期五   晴天 ○●


家長晚會>3<

唉........今日要清櫃桶>3<"

當然我緊係唔會清晒啦.....

真係想我死咩!!

因為家長晚會>3<

我坐左係M記等我呀媽足足等左差唔多兩個鐘....

個時極之無奈=3=

我係度諗:

「點解咁耐都未黎既?唔係出左事雅?」

雖然我等左好耐好耐好耐.......

不過我好擔心呀媽>3<

好彩最後都冇事^_^

跟住呀媽同我講,原來佢搭506...

不過唔緊要啦"

最重要係呀媽冇事>w<"::]]

返到學校之後......

其實我都算幾早黎到<<

跟住我出去學校門口"

我就見到小日-----------------------<冇乜野>

之後我入返學校

再出返黎

好無聊.....又出又入左十幾次>3<

我個fd打俾我問我係邊...

我就出左學校打俾佢:/

但好唔好彩地俾我見到BCY=3=""

跟住直到我個fd黎到之後@@

我就入番去學校>(<

佢地就好啦

佢地鐘意0個個有黎...

我鐘意0個個又冇黎>3<

其實我都估到架啦~~

以佢既性格...佢一定唔會黎<<<

我都唔想黎啦,何況佢=3="

算啦,家長晚會見唔到!!~~

日後仲有機會見到,不過唔多....

家長晚會完左之後

d fd叫我走先

我大概知道佢地想點~~

反正我都見唔到佢...

咁我唯有走先~~

之後去左食飯>3<"

差唔多1點先番到屋企!?!?

我返屋企既途中爆禁個電話睇相~~

於是我呀媽見到,問我呢個係邊個!!

我話係上年同佢一班既男同學~~

我呀媽又問影佢做咩!!

我就話佢搞笑,而且我無聊~!所以影佢:/

其實唔係咁簡單.....

當然我暫時都唔會將呢個事實講俾呀媽聽!!

因為我呀媽會話我掛住玩唔溫書....=3=""

刊登時間:2006-10-21 09:32 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]