| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
●○ 2006 年 10 月 22 日 星期日 ○● |
| 乜都冇做... |
今日遲左起身>3<"
我屋企人話要出街~!
於是我即刻彈起身]]
之後因為太趕時間>>>>
所以我乜都冇帶...
出到去油麻地
屋企人話搵car park,之後搭車去旺角...
跟住我話我冇帶八達通=3=
結果我就不停係咁俾人鬧~~
由油麻地鬧到去元朗...
落車之後仲鬧緊>3<"
途中我不停係咁喊T^T
但係老豆話[乜我有鬧錯你咩!!]
就係因為我次次喊都會俾老弄鬧!!~
所以我係學校發生咩事~~e.g俾人打,俾人串等等
我都唔會喊!!
係屋企唔知點解我又會喊!!~~
所以就俾人鬧>3<
我決定左,我唔可以再喊>_<
屋企??學校??
都唔可以喊~~
加油~!!奸爸爹!?!?!?
點解我次次星期日都俾人鬧既呢??
錯係邊~~?
下次都係早d起身好d~~!!!!!!
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Janice --- 離家出走
豁出去漫遊 不通知親友
那快感少有 那管想去多久
好得你未夠 於這裡悶透
才誓死跟你逛盡地球
何必每件壯舉都需要理由
伴你去出走
快活而內疚不管舉世追究
願扣上你雙手
自繁華浪處到沙丘 戀愛
能有幸這樣放肆至足夠
*別再管誰咒你(代價高仍愛你) 曾經荒謬
闖蕩異地 亦未枉相戀
超出煩惱的禁忌 是世上人不理
想早晚能見你 曾經反叛
也是我運氣 天與地
如老了不再飛 無那份勇氣(渡過約束拋開生死)*
怕一世未能 沙瀝中擁吻
有了你先有 這最淒美質感
縱使有地震 不因我犯禁
誰話你壞人不減吸引
明知我做錯過的總要奉還
但我愛一眼
有自由後嘆都深刻過不散
讓你我似走犯
在窮途入教堂進諫 上帝
求你讓我共愛侶過更多晚
Repeat (*)
這樣也許了不起 但有一日
轟烈乏味 就讓彼此都別戀
他人也不忘記 別個再沒法比
分過後能放棄 回家安樂
過亦有運氣 不顧忌
才了解喜與悲 能以後銘記
人有天總怕死 才註定別離
|
|
刊登時間:2006-10-22 03:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
●○ 2006 年 10 月 21 日 星期六 ○● |
| →﹀行街記﹏← |
今日約左fd去行街~~~!!
岩岩齊晒人之後行左一陣,兜左個圈@@
行下行下~
呀邊個無啦啦叫:「鍾xx~」
跟住我就望左過去....
點知真係鍾xx.....=3=""
佢同黃xx同李xx一齊!!
跟住鍾xx同我個fd講
「哦...龍嫂!!我知邊個啦~~」
跟住我個fd即時呆左:/]
而佢地就走左....
之後我地都走左,去左食野!!!
食完野之後,我地去影貼紙相>3<"好貴~
今次影得好樣衰呀!!
不過我覺得我次次都影得咁樣衰=3=
影完貼紙相,我地就周圍行....
我個fd整完我d頭髮之後,就好快咁走左~
我問佢地做乜事...
跟住佢地講番成件事俾我知之後,就話我冇危機感>3<
係整都唔整我先啦~!
我又唔係令過人...
所以我覺得我d fd有危機感係正常既~!!
由細到大我都冇乜點俾陌生人聊過~~
我淨係知道我俾陌生人聊過兩次
我隔離都係有一個令女係度既!!
所以我認為唔係我吸引,而係我隔離0個位吸引...
無論我幾夜番到屋企都好
我次次都係冇事既~~
冇咩好擔心呢""

|
|
刊登時間:2006-10-21 08:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
●○ 2006 年 10 月 20 日 星期五 ○● |
| 家長晚會>3< |
唉........今日要清櫃桶>3<"
當然我緊係唔會清晒啦.....
真係想我死咩!!
因為家長晚會>3<
我坐左係M記等我呀媽足足等左差唔多兩個鐘....
個時極之無奈=3=
我係度諗:
「點解咁耐都未黎既?唔係出左事雅?」
雖然我等左好耐好耐好耐.......
不過我好擔心呀媽>3<
好彩最後都冇事^_^
跟住呀媽同我講,原來佢搭506...
不過唔緊要啦"
最重要係呀媽冇事>w<"::]]
返到學校之後......
其實我都算幾早黎到<<
跟住我出去學校門口"
我就見到小日-----------------------<冇乜野>
之後我入返學校
再出返黎
好無聊.....又出又入左十幾次>3<
我個fd打俾我問我係邊...
我就出左學校打俾佢:/
但好唔好彩地俾我見到BCY=3=""
跟住直到我個fd黎到之後@@
我就入番去學校>(<
佢地就好啦
佢地鐘意0個個有黎...
我鐘意0個個又冇黎>3<
其實我都估到架啦~~
以佢既性格...佢一定唔會黎<<<
我都唔想黎啦,何況佢=3="
算啦,家長晚會見唔到!!~~
日後仲有機會見到,不過唔多....
家長晚會完左之後
d fd叫我走先
我大概知道佢地想點~~
反正我都見唔到佢...
咁我唯有走先~~
之後去左食飯>3<"
差唔多1點先番到屋企!?!?
我返屋企既途中爆禁個電話睇相~~
於是我呀媽見到,問我呢個係邊個!!
我話係上年同佢一班既男同學~~
我呀媽又問影佢做咩!!
我就話佢搞笑,而且我無聊~!所以影佢:/
其實唔係咁簡單.....
當然我暫時都唔會將呢個事實講俾呀媽聽!!
因為我呀媽會話我掛住玩唔溫書....=3=""


|
|
刊登時間:2006-10-21 09:32 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | ... | 77 | »
|