| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
●○ 2006 年 11 月 21 日 星期二 ○● |
| 落雨天... |
今日都唔知做乜野~~
出去食飯之前就落到咁大雨...
食飯時間又停左雨喎?!?!
好奇怪...
番黎上堂之後又落過~~
唔知係咪[[天使]]幫我地祈求呢??
仲諗住今日合唱團放學之後可以唔洗淋雨=3="
但點知就大雨大到濕晒咁濟=3="
好慘呀....聽日件校服著唔著到架>3<"
著pe3又會畀人鬧喎...
都唔知點算好~~!!
希望件校服快d乾啦  
bubu...無奈!!
聽日我點都唔可以留堂架=3="
急事:::
亦都可以話係開心事:::
唔知叫咩tim...
算啦>>>順其自然<<<
唉...星期四無啦啦要留係學校練歌.....
我下年唔玩合唱團呀=3="
放到咁夜...番到屋企呀媽煮緊晚餐lu~~
算啦............................
但係呀媽又唔畀我退出合唱團=3="
我一定要攪盡腦汁勸呀媽至得----------
|
|
刊登時間:2006-11-21 07:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
●○ 2006 年 11 月 20 日 星期一 ○● |
| §好﹏無→奈...aR--- |
今日真係爆爆爆爆無奈呀>3<"
第6堂又話係咩中三專題研習會,,,
呃人既=3="
入hall原來係睇埋d乜野短片...
睇到連放學到放遲左=3="
如果係短片就唔會一條片半個鐘啦~~
仲要睇兩條片tim:::
真係悶到想訓教///
仲有miss chan又唔畀人去toilet喎]]]
又話淨係畀轉堂落黎0個時先准去=3="
咁都得既?!?!
好彩miss yam肯畀我去姐,,,
你話唔畀我去,我真係呆晒lo....
算啦,反正都去左la~~
係呀miss chan,你今日既服飾好隆重bo...
係咪去飲呀???
咁希望你玩得開心d]]]
如果你唔夠訓請一日假,我地就開心la^_^

|
|
刊登時間:2006-11-20 07:20 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
●○ 2006 年 11 月 19 日 星期日 ○● |
| 悶死啦>3<" |
好悶呀.....
點解會咁悶架>>>
玩到部computer就快著火喇!!!
究竟點樣先至唔洗咁悶呀??
又冇得出街=3="
無奈呀!!!!    
我係屋企等變灰^_^
跟住d空氣飄浮,好free~~
不過會唔會畀d人吸左落肺再呼番出黎架??
算喇....好核突=3="
聽日好似畀趙xx留堂補測啵?!?!
唔記得帶本聖經番黎溫tim...
算啦,總知星期3唔好留堂就ok^_^
咁快講聽日....
"好悶呀T^T有冇人幫下我呀?

|
|
刊登時間:2006-11-19 01:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | ... | 77 | »
|