MSN是用來增進感情的,對嗎?

____愛上NARUTO____更愛上佐助____

我和你之間出現了裂縫,可否補救?

wong721
暱稱: 「怡〉<<
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
用唔到xG...
轉左用XaNGa
無奈呀T^T"
MY XG:yi608
點解要咁>3<"
文章分類
全部 (231)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
●○ 2006 年 11 月 21 日  星期二   雨天 ○●


落雨天...

今日都唔知做乜野~~

出去食飯之前就落到咁大雨...

食飯時間又停左雨喎?!?!

好奇怪...

番黎上堂之後又落過~~

唔知係咪[[天使]]幫我地祈求呢??

仲諗住今日合唱團放學之後可以唔洗淋雨=3="

但點知就大雨大到濕晒咁濟=3="

好慘呀....聽日件校服著唔著到架>3<"

著pe3又會畀人鬧喎...

都唔知點算好~~!!

希望件校服快d乾啦

bubu...無奈!!

聽日我點都唔可以留堂架=3="

急事:::

亦都可以話係開心事:::

唔知叫咩tim...

算啦>>>順其自然<<<

唉...星期四無啦啦要留係學校練歌.....

我下年唔玩合唱團呀=3="

放到咁夜...番到屋企呀媽煮緊晚餐lu~~

算啦............................

但係呀媽又唔畀我退出合唱團=3="

我一定要攪盡腦汁勸呀媽至得----------

刊登時間:2006-11-21 07:58 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



●○ 2006 年 11 月 20 日  星期一   晴天 ○●


§好﹏無→奈...aR---

今日真係爆爆爆爆無奈呀>3<"

第6堂又話係咩中三專題研習會,,,

呃人既=3="

入hall原來係睇埋d乜野短片...

睇到連放學到放遲左=3="

如果係短片就唔會一條片半個鐘啦~~

仲要睇兩條片tim:::

真係悶到想訓教///

仲有miss chan又唔畀人去toilet喎]]]

又話淨係畀轉堂落黎0個時先准去=3="

咁都得既?!?!

好彩miss yam肯畀我去姐,,,

你話唔畀我去,我真係呆晒lo....

算啦,反正都去左la~~

係呀miss chan,你今日既服飾好隆重bo...

係咪去飲呀???

咁希望你玩得開心d]]]

如果你唔夠訓請一日假,我地就開心la^_^

刊登時間:2006-11-20 07:20 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



●○ 2006 年 11 月 19 日  星期日   晴天 ○●


悶死啦>3<"

好悶呀.....

點解會咁悶架>>>

玩到部computer就快著火喇!!!

究竟點樣先至唔洗咁悶呀??

又冇得出街=3="

無奈呀!!!!

我係屋企等變灰^_^

跟住d空氣飄浮,好free~~

不過會唔會畀d人吸左落肺再呼番出黎架??

算喇....好核突=3="

聽日好似畀趙xx留堂補測啵?!?!

唔記得帶本聖經番黎溫tim...

算啦,總知星期3唔好留堂就ok^_^

咁快講聽日....

"好悶呀T^T有冇人幫下我呀?

刊登時間:2006-11-19 01:40 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]