| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
●○ 2006 年 11 月 27 日 星期一 ○● |
| 開心??定還是唔開心?? |
今日:::
我真係唔知係一日咩既日子...
開心又唔係~~
唔開心又唔係....
都唔知係咩日子..
算啦,我唔理lu~~~~
其實今日大致上都冇乜野""
冇野啦,886=3="
|
|
刊登時間:2006-11-27 06:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
●○ 2006 年 11 月 26 日 星期日 ○● |
| BoRinG |
好悶呀>3<"
點解要咁悶呀??
如果係屋企咁悶,我寧願揀番學=3="
雖然上堂真係好悶好悶...
但係至少有得同d fd傾計~~
不過,番學到有一樣唔好處]]]
就係要早起身=3="
算啦...
呢d野冇得改變<<<
都可以遲d起身架!!!
只不過會遲到=3="
無謂搵d咁既野黎玩啦~~ |
|
刊登時間:2006-11-26 10:06 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
●○ 2006 年 11 月 25 日 星期六 ○● |
| 悶DiE啦 |
一到放假真係好悶...
最慘就係冇得出街=3="
係屋企打下機睇下電視]]]
做同一樣野,簡直就悶到抽根>3<"
突然之間好想出街tim----------
唉...............悶到爆燈~~~
有冇野可以解下悶咁呢??
番學有時真係有少少樂趣....
我討厭上堂,但係我好鐘意同fd一齊傾計:::
好悶呀!!!!!!幾時先可以搵日出街玩呀?!?!
我就快悶到頂唔順啦+++ |
|
刊登時間:2006-11-25 11:31 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | ... | 77 | »
|