MSN是用來增進感情的,對嗎?

____愛上NARUTO____更愛上佐助____

我和你之間出現了裂縫,可否補救?

wong721
暱稱: 「怡〉<<
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
用唔到xG...
轉左用XaNGa
無奈呀T^T"
MY XG:yi608
點解要咁>3<"
文章分類
全部 (231)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
●○ 2006 年 11 月 27 日  星期一   晴天 ○●


開心??定還是唔開心??

今日:::

我真係唔知係一日咩既日子...

開心又唔係~~

唔開心又唔係....

都唔知係咩日子..

算啦,我唔理lu~~~~

其實今日大致上都冇乜野""

冇野啦,886=3="

刊登時間:2006-11-27 06:52 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



●○ 2006 年 11 月 26 日  星期日   晴天 ○●


BoRinG

好悶呀>3<"

點解要咁悶呀??

如果係屋企咁悶,我寧願揀番學=3="

雖然上堂真係好悶好悶...

但係至少有得同d fd傾計~~

不過,番學到有一樣唔好處]]]

就係要早起身=3="

算啦...

呢d野冇得改變<<<

都可以遲d起身架!!!

只不過會遲到=3="

無謂搵d咁既野黎玩啦~~

刊登時間:2006-11-26 10:06 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



●○ 2006 年 11 月 25 日  星期六   晴天 ○●


悶DiE啦

一到放假真係好悶...

最慘就係冇得出街=3="

係屋企打下機睇下電視]]]

做同一樣野,簡直就悶到抽根>3<"

突然之間好想出街tim----------

唉...............悶到爆燈~~~

有冇野可以解下悶咁呢??

番學有時真係有少少樂趣....

我討厭上堂,但係我好鐘意同fd一齊傾計:::

好悶呀!!!!!!幾時先可以搵日出街玩呀?!?!

我就快悶到頂唔順啦+++

刊登時間:2006-11-25 11:31 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]