MSN是用來增進感情的,對嗎?

____愛上NARUTO____更愛上佐助____

我和你之間出現了裂縫,可否補救?

wong721
暱稱: 「怡〉<<
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
用唔到xG...
轉左用XaNGa
無奈呀T^T"
MY XG:yi608
點解要咁>3<"
文章分類
全部 (231)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
●○ 2006 年 11 月 30 日  星期四   晴天 ○●


再一次支力了

唉...

今日又要練歌!!!!

好辛苦呀>3<"

呢個星期都練左3日啦=3="

又要企得耐啵...

我真係好想走多一次堂呀>3<"

不過好似好衰咁...

但係真係好辛苦]]]

聽日放學終於唔洗練啦~~

保祐聽日唔好留堂>w<"

唉~~唔講啦...我支力了!!!

886!!!

刊登時間:2006-11-30 07:54 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



●○ 2006 年 11 月 29 日  星期三   晴天 ○●


支力了<<<

今日係學校假期!!!!

但係我覺得似受難日多d...

人地有得放假=3="

我地~~~

練歌練到死咁濟=3="

企左成幾粒鐘~~

放學0個時仲一個唔小心整親隻腳!!!!

唉,好痛呀>3<"

今日真係一日[好]日子>3<"

人地有人地happy...

我地有我地痛苦=3="

聽日又要練呀....

又要6點鐘先走得!!!!

救命呀~~點解要咁對我呀?!?!

算啦,我犯賤~~

刊登時間:2006-11-29 06:32 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



●○ 2006 年 11 月 28 日  星期二   晴天 ○●


>>無奈<<

好開心呀^_^

聽日學校假期...

冇錯~~

唔洗返學當然係好啦---

但係聽日要返學練歌>3<"

咁就唔好啦...

仲有四日就要表演啦<<<

但係唔洗不停係咁練喇掛!?!?

學校同我屋企簡直係天南地北~~

要成個幾鐘頭先番到學校架=3="

算啦<<<

我好唔想參加合唱團呀>3<"

一到左星期2

就成7點幾鐘先番到屋企...

好辛苦呀@@@

不過冇辦法啦~~

呀媽又唔畀我唔玩=3="

我過埋中2]]]

就應該唔洗再參加埋d咁痛苦既活動?!?!

其實我都唔知架!!!

呵呵呵.....

總言之就~~~~~

""一言難盡""

呵呵!!!

畀老師調左位tim^_^

不過我反而鐘意而家呢個位!!!

上堂有得訓教~~

係咪好衰呢!!!

呢個位,有好多好處

1.有得訓教

2.可以發夢

3.可以望出街

呢個角落頭位!!!

可以一次過滿足晒我3個願望

刊登時間:2006-11-28 08:46 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]