MSN是用來增進感情的,對嗎?

____愛上NARUTO____更愛上佐助____

我和你之間出現了裂縫,可否補救?

wong721
暱稱: 「怡〉<<
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
用唔到xG...
轉左用XaNGa
無奈呀T^T"
MY XG:yi608
點解要咁>3<"
文章分類
全部 (231)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
●○ 2006 年 12 月 6 日  星期三   晴天 ○●


悶~~~

呵...今日自己搭車^_^

不過日日都自己搭架啦~~

講埋晒d廢話=3="

今日去到西鐵站!!!

無啦啦打電話畀2D fdfd....

好無聊~~~

仲問佢係邊....

唔知點解我係西鐵站等佢等左成個鐘頭=3="

傻傻地!!!!

又攪到成6點幾先番到屋企]]]

呵呵呵...............

又畀人鬧lu<<<

唔知點解我極想搏人鬧?!?!

痴左線???

唔知呀...............................

是但啦~~~

刊登時間:2006-12-06 07:24 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



●○ 2006 年 12 月 5 日  星期二   晴天 ○●


補打>3<"

呢日我冇乜心情打機...

淨係知道畀人鬧得好勁~~~~

唔好提啦!!!

就係因為太遲返屋企================

T^T

刊登時間:2006-12-06 07:18 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



●○ 2006 年 12 月 4 日  星期一   晴天 ○●


無奈]]]

今日好無奈呀!!!

lunch要練合唱團....

呢個係乜野合唱團黎架???

日練夜練>3<"

想練死人咩~~

算啦,我死都要求下呀媽遲d幫我退出=3="

因為合唱團加左男仔...

攪到d時間拉到夜晒~~

5點半就變左6點=3="

次次番到屋企都7點幾>3<"

雖然有西鐵呢樣野...

始終都係要成個鐘頭~~~

算啦...無謂再怨]]]

好彩聽日放學唔洗練歌姐^_^

可以早走lu<<<<

刊登時間:2006-12-04 07:15 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]