MSN是用來增進感情的,對嗎?

____愛上NARUTO____更愛上佐助____

我和你之間出現了裂縫,可否補救?

wong721
暱稱: 「怡〉<<
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
用唔到xG...
轉左用XaNGa
無奈呀T^T"
MY XG:yi608
點解要咁>3<"
文章分類
全部 (231)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
●○ 2007 年 1 月 5 日  星期五   晴天 ○●


無奈>3<"

今日真係無奈囉....

咩野事??

唔好問啦>3<"

我唔想講!!!

開電腦係咁聽歌=3="

好似好白痴咁+++

唔知呢排有咩新歌呢??????

好耐都冇聽收音機lu!!

好快就冇得玩架啦~~

當呀哥番黎既時候........

佢實會霸住部電腦既=3="

自己有電腦都唔開

算!!!!!!

我地呢d做細既...

無辦法啦~~~

唔理佢咪只會畀佢鬧>3<"

唉...................]]]]]]

刊登時間:2007-01-05 06:07 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



●○ 2007 年 1 月 4 日  星期四   晴天 ○●


悶死......

好悶呀....

返學好悶呀>3<"

又就快考試]]]]]]]]]]]]

好想死呀!!!!!!

唔記得帶d書番黎溫習tim....

算啦~~~

唔溫啦!!!!!!

其實今日冇乜野講>3<"

886~~ @@@

刊登時間:2007-01-04 06:33 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



●○ 2007 年 1 月 3 日  星期三   晴天 ○●


無奈....

今日好無奈呀...

好唔得閒~~

好快就要出街啦....

大概係5點半左右

我就要走>3<"

唉....

我寧願留係屋企play compu~~~

功課又未做好----

都唔知點算好=3="

算啦~~

聽日留堂畀大蝦姐姐]]]]]

刊登時間:2007-01-03 05:19 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]