| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
●○ 2006 年 12 月 24 日 星期日 ○● |
| 平安夜...N!ghT |
話咁快就到左聖誕節lu^_^
真係開心喇~~
有得玩--------------
唉....
不過好想收一次聖誕禮物咁多>3<"
13年都冇收過聖誕禮物~~
算啦......
禮物姐++
收少一份唔洗死既^_^
呵呵]]]
平安夜 聖善夜...
唔唱喇>3<"
好想有人送份聖誕禮物畀我呀"
|
|
刊登時間:2006-12-24 09:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
●○ 2006 年 12 月 23 日 星期六 ○● |
| s○---B.aD:++ |
唉.....
唔知點解勁舞更新唔到?!?!
算啦.....
唔玩lu~~
開左成日msn >3<"
唔知有咩做...
搵下圖片<<<
其實真係冇乜好做...
只要有得play就得架啦~~
以前成日都勁舞前勁舞後]]]
到左冇得玩既時候...
呵呵!!
原來重玩online game既後果始終都係咁>3<" |
|
刊登時間:2006-12-24 09:15 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
●○ 2006 年 12 月 22 日 星期五 ○● |
| last day~~ |
抽獎...
每班9 and 11號~~
偏偏抽唔中10號>3<"
不過我咁多年都未試過抽中我架>3<"
琴日抽獎抽中我呀>3<"
但係我最唔想抽中我既時候偏偏抽中我...
最想抽中我既時候偏偏抽唔中我]]]]
好似玩緊野咁===============
我覺得好無助...
覺得好似世界末日咁...
好驚~~
好恐怖...
算啦~~~~~
呢個世界就係咁殘酷!!!
如果我係一個令女就唔洗咁啦...
唉........

|
|
刊登時間:2006-12-23 12:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ... | 77 | »
|