| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
●○ 2006 年 12 月 9 日 星期六 ○● |
| 做左好多野^_^ |
學校開放日>3<"
合唱團要表演呀!!!
表演完之後去左4C課室睇"埃及王子"
就係我地2E睇開套卡通...
我睇晒lu~~~
估唔到套戲有我地合唱團表演隻歌>3<"
但係唔知點解我覺得套戲唱0個隻好聽d...
結果12點鐘放學=3="
之後4點幾鐘出左街~~
去配眼鏡?!?!
呵呵...我戴粗框眼鏡好樣衰>3<"
最後都係配番一副平平無奇既金屬框...
之後走左去買33 ^_^
我買左兩件呀~~
去camp既時候著既>3<"
買完之後走左去剪頭髮!!!
d髮型師挑釁我做負離子直髮=3="
我都想做!!!!
要呀媽畀先得~~~
之後就搭車番屋企lu...
今日得我同呀媽係度行...行...行...
仲諗住同fdfd一齊去配glasses tim=3="
不過今日又幾hap既!!!
雖然朝早要go to school]]]
|
|
刊登時間:2006-12-09 08:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
●○ 2006 年 12 月 8 日 星期五 ○● |
| no name>3<" |
今日,係一日最開心亦都係最痛苦既一日~~
因為今日最尾0個堂又唔洗上^_^
呀sir冇番黎---
全班係度睇"四條腿拯救隊"
呵呵,又幾好笑喎
可惜代課老師係播放英文版本...
仲要係英文字幕=3="
其實我睇唔明架~~
勁白痴....
聽日終於係開放日最後1 day啦~~~
yeah~!!
下個星期終於可以訓番夠本^_^
呵呵呵!!! |
|
刊登時間:2006-12-08 05:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
●○ 2006 年 12 月 7 日 星期四 ○● |
| 2006.12.7 |
今日全面換晒冬季...
不過今日我地著pe3
而且我已經換左冬季lu...
週會好似睇一套"超級無敵獎門狗"既卡通
呵呵...又幾好笑架啵^o^
唉<<<<
今日合唱團又要練歌呀>3<"
好想走佬丫!!!
冇計啦~~
今日早會0個時先無奈~~~
發生左一件好痛苦既事...
算啦,唔好提喇!!!!
我而家要小心d隻右手個膊頭=3="
輕力掂一掂都已經痛到想死!!!
估唔到都幾大力....
我以後都唔敢同佢玩埋呢咁既野啦]]]]
原來佢會發神經架>3<"
結果我右邊個膊頭就白白犧牲左:::

|
|
刊登時間:2006-12-07 07:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ... | 77 | »
|