MSN是用來增進感情的,對嗎?

____愛上NARUTO____更愛上佐助____

我和你之間出現了裂縫,可否補救?

wong721
暱稱: 「怡〉<<
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
用唔到xG...
轉左用XaNGa
無奈呀T^T"
MY XG:yi608
點解要咁>3<"
文章分類
全部 (231)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
●○ 2006 年 12 月 9 日  星期六   晴天 ○●


做左好多野^_^

學校開放日>3<"

合唱團要表演呀!!!

表演完之後去左4C課室睇"埃及王子"

就係我地2E睇開套卡通...

我睇晒lu~~~

估唔到套戲有我地合唱團表演隻歌>3<"

但係唔知點解我覺得套戲唱0個隻好聽d...

結果12點鐘放學=3="

之後4點幾鐘出左街~~

去配眼鏡?!?!

呵呵...我戴粗框眼鏡好樣衰>3<"

最後都係配番一副平平無奇既金屬框...

之後走左去買33 ^_^

我買左兩件呀~~

去camp既時候著既>3<"

買完之後走左去剪頭髮!!!

d髮型師挑釁我做負離子直髮=3="

我都想做!!!!

要呀媽畀先得~~~

之後就搭車番屋企lu...

今日得我同呀媽係度行...行...行...

仲諗住同fdfd一齊去配glasses tim=3="

不過今日又幾hap既!!!

雖然朝早要go  to school]]]

刊登時間:2006-12-09 08:08 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



●○ 2006 年 12 月 8 日  星期五   晴天 ○●


no name>3<"

今日,係一日最開心亦都係最痛苦既一日~~

因為今日最尾0個堂又唔洗上^_^

呀sir冇番黎---

全班係度睇"四條腿拯救隊"

呵呵,又幾好笑喎

可惜代課老師係播放英文版本...

仲要係英文字幕=3="

其實我睇唔明架~~

勁白痴....

聽日終於係開放日最後1 day啦~~~

yeah~!!

下個星期終於可以訓番夠本^_^

呵呵呵!!!

刊登時間:2006-12-08 05:25 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



●○ 2006 年 12 月 7 日  星期四   晴天 ○●


2006.12.7

今日全面換晒冬季...

不過今日我地著pe3

而且我已經換左冬季lu...

週會好似睇一套"超級無敵獎門狗"既卡通

呵呵...又幾好笑架啵^o^

唉<<<<

今日合唱團又要練歌呀>3<"

好想走佬丫!!!

冇計啦~~

今日早會0個時先無奈~~~

發生左一件好痛苦既事...

算啦,唔好提喇!!!!

我而家要小心d隻右手個膊頭=3="

輕力掂一掂都已經痛到想死!!!

估唔到都幾大力....

我以後都唔敢同佢玩埋呢咁既野啦]]]]

原來佢會發神經架>3<"

結果我右邊個膊頭就白白犧牲左:::

刊登時間:2006-12-07 07:33 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]