MSN是用來增進感情的,對嗎?

____愛上NARUTO____更愛上佐助____

我和你之間出現了裂縫,可否補救?

wong721
暱稱: 「怡〉<<
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
用唔到xG...
轉左用XaNGa
無奈呀T^T"
MY XG:yi608
點解要咁>3<"
文章分類
全部 (231)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
●○ 2006 年 11 月 18 日  星期六   陰天 ○●


悶死人...

今日悶死人啦....

好慘呀>3<"

又唔想出街~~

都唔知做乜好=3="

打機??睇電視??

算啦,一切都順其自然~~

都冇乜野好講lu!!

如果我有得出街同fd玩,就好喇...

我聽歌聽爆部電腦^_^

都係唔好

聽爆左咪唔洗玩??

唉.....有咩玩呀~~~

玩PS2先!!

都係唔好,都冇game好玩既~~~

安裝是但一隻online game黎玩??

都唔知邊d好玩...

玩卡巴拉島??算喇,都係唔玩la~~

~~好悶呀~~T^T

刊登時間:2006-11-18 11:29 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



●○ 2006 年 11 月 17 日  星期五   陰天 ○●


點解要咁對我呀?

唉,今日上英文堂.....

miss chan播隻"好好聽"既英文歌>3<"

仲要我地寫番歌詞d窿窿....

寫完之後,我諗住冇事啦~~

點知佢要我地成班唱呢隻歌=3="

我緊係冇唱啦,隻歌咁"好聽"

我不停係咁笑,都唔知痴咩線~~

聽左幾次,我真係頂唔順啦>3<"

我再聽落去,我今晚訓覺會唔會發惡夢架??

算啦,我都係面對現實啦...

就係咁,聽下聽下就過左半堂lu~~

跟住就等落堂,呀xyz無啦啦又播隻歌....

我驚今晚真係發惡夢...

唔好諗太多........冷靜!!

我咁後生,無理由有我份架~~

刊登時間:2006-11-17 07:55 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



●○ 2006 年 11 月 16 日  星期四   陰天 ○●


補打~~

琴日掛住整其他野,唔記得打日誌tim...

今日打番!!

..................

放學畀miss chan罰留堂tim>3<"

佢叫我做番d homework...

我話冇帶本簿~~不過我真係唔記得帶>3<"

最慘我講佢又唔信啵>3<"好灰...

之後佢終於都信喇^_^但係佢又要我5點鐘先走...

咁我就係暑等到5點鐘,之後等下等下見到3個熟人~~

見到佢地剪份英文報紙,我就知道佢地冇交乜!!

冇交既野同我一樣...知不過我做左唔記得帶~!!

終於畀我等到5點喇,我即刻閃人~~

不過我搭車0個時畀我見到衰到冇人有既[如花]=3="

佢講左d超級hurt我既說話,我真係想即時殺左佢>3<"

好!!我忍佢...

刊登時間:2006-11-17 07:41 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]