MSN是用來增進感情的,對嗎?

____愛上NARUTO____更愛上佐助____

我和你之間出現了裂縫,可否補救?

wong721
暱稱: 「怡〉<<
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
用唔到xG...
轉左用XaNGa
無奈呀T^T"
MY XG:yi608
點解要咁>3<"
文章分類
全部 (231)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
●○ 2006 年 10 月 28 日  星期六   晴天 ○●


係屋企爆打機...

今日可以話係好悶~~~

係咁上網...

同埋研究個日誌~~~

經過幾個鐘頭之後!!

終於俾我將個

日誌背景音樂變左有人唱既

""[[愛得太遲^^。

so happy...

都係唔講日誌住...

今日諗住打電話畀人講下電話>3<

但係佢地兩個講緊=3=

咁我就等佢地是但一個打俾我----

但係等左成兩個幾鐘都冇打黎~~

唔通個天都唔鐘意我講電話??

最衰就係統測啦>3<

如果唔係又試下3個一齊出街玩....

係屋企原來有時真係幾悶下>3<

我呀哥.......................算啦

都係冇野啦T^T...

刊登時間:2006-10-28 03:27 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



●○ 2006 年 10 月 27 日  星期五   晴天 ○●


檢討下!!

今日

數學補測...

冇乜野~~

不過唔記得同呀SiR講我個fd要補習>3<""

我有種不詳預感]]]

下星期2會畀佢鬧=3=

放學之後

有幾個同學畀左好多意見::/

其實我都覺得自己成日講d野唔經大腦~~

係又講唔係有講>3<

難怪人地覺得我串佢既!!!

我應該要檢討下~~

相信我努力...一定得既^_^

+卜自己~~~!!!

""/只要有恆心::鐵柱磨成針@@\\]

刊登時間:2006-10-27 07:40 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



●○ 2006 年 10 月 26 日  星期四   晴天 ○●


極之無奈.....

今日冇乜野講....

個['陳大蝦。///

日日講野都咁大聲>3<"好似前世未講過野咁...

唉>3<

好想死==========

聽日要補課呀!!!!!救命呀>3<"""

刊登時間:2006-10-26 07:25 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]