MSN是用來增進感情的,對嗎?

____愛上NARUTO____更愛上佐助____

我和你之間出現了裂縫,可否補救?

wong721
暱稱: 「怡〉<<
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
用唔到xG...
轉左用XaNGa
無奈呀T^T"
MY XG:yi608
點解要咁>3<"
文章分類
全部 (231)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
●○ 2006 年 10 月 31 日  星期二   晴天 ○●


冇標題....

今日冇野做呀>3<

搏晒命咁溫書囉....

我唔識科學>3<"""

夜晚去左"排王之王"食野!!!

食左3百幾$$

好貴呀=3=

都冇乜野講啦........886!?!?

刊登時間:2006-11-01 02:49 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



●○ 2006 年 10 月 30 日  星期一   晴天 ○●


10月30號

今日係重陽>3<"

冇野做!!

留係屋企溫書~~~

反正聽日統測.....

BUBU....聽日係halloween呀=3="

又唔可以玩"""

真掃興呀>3<"

咁遲先至統測~~

人地一早就已經測晒lu!!!!

我唔明點解>>>>>

要去到10月最尾0個日先至係第一日測----

無奈囉~!!

唉~~~~總知就1言難盡......

好驚今次測驗成績唔理想<<

到時我唔擔保10條命夠唔夠畀我死!?!?

如果唔夠既話....都係唔好咒自己~~

我要努力d先得~~!!!!

唔知聽日會發生咩事呢???

希望會係好事啦>3<""

-------------我好掛住你呀狗仔--------------

刊登時間:2006-10-30 10:45 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



●○ 2006 年 10 月 29 日  星期日   晴天 ○●


悶...

畀你地唱下歌仔先啦(跟住背景音樂黎唱)[有歌詞""]

唔唱都ok~~一直拉到去第二條線下面睇啦^_^(即係過左歌詞)

----------------------------------

不知你 難過寂寞
聽到你說 毫不快樂
令我想 我這一生
往後娛樂 亦難快樂

如若我還尊重愛情
無謂問那次飛關島暢泳
其實你 找不到任何的高興

也許跟我吃喝進睡
會一生都使你有陰影 但求要逃命
彷彿以往接吻過程無異於吻過路人
所以細雪無聲

*突然之間很喜歡你恨我
 我從未愛到 要生生死死那麼多
 結束感情最悲壯結果
 原來似 以掌心撲火

 未算得到 偏得到你是哪位錯
 難道你我以相戀失戀去切磋
 會令情侶受苦已是愛
 但我答應我永不要重複犯錯*

最慘戀愛會有過程
到沙灘多一次看星星 亦難以償命
當初與你有過愛情
同樣一吻有任何反應 已結成冰

如若我還尊重愛情
我會放棄了呼吸般鎮定
唯望你 吻別時做回些反應
沒有感情不怨命

REPEAT*

回味過去每一吻
真切得 於嘴邊掠過
你的內心竟在避我

-----------------------------------

今日都幾無聊架~~~

好早就彈左起身...

大約係8:15分左右~~

我都唔知點解訓唔著!!

但係返學又好想訓架啵>3<"

好變態呀=3="""

咁就唯有開部電腦黎玩啦....

但係發覺愈玩愈悶~~

跟住就聽歌....(好無聊)''''''''''''

聽到好鬼悶~~

又諗住打電話畀人!!

不過又怕d fd未訓醒>>>>

於是係暑等發霉~~~

真係-------天無絕人之路---------

又畀我搵到野玩^_^

好開心呀>w<"

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

同一日 17:28 開始打以下篇日誌 :

大概2-3個鐘之後

我出左去"YL"諗住整番好個電話...

點知個間野話要11月1日先有貨番=3="

咁我就走左

跟住畀我見到一個爆似袁xx既人>3<"

我唔肯定係咪佢...不過真係佢咁又點?

又唔係見到"狗仔:/>3<"

畀我見到"狗仔"就話姐...

唉.....如果真係佢既話就真係冤家路窄>3<"

BUBU....<<<

刊登時間:2006-10-29 09:40 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]