畀你地唱下歌仔先啦(跟住背景音樂黎唱)[有歌詞""]
唔唱都ok~~一直拉到去第二條線下面睇啦^_^(即係過左歌詞)
----------------------------------
不知你 難過寂寞
聽到你說 毫不快樂
令我想 我這一生
往後娛樂 亦難快樂
如若我還尊重愛情
無謂問那次飛關島暢泳
其實你 找不到任何的高興
也許跟我吃喝進睡
會一生都使你有陰影 但求要逃命
彷彿以往接吻過程無異於吻過路人
所以細雪無聲
*突然之間很喜歡你恨我
我從未愛到 要生生死死那麼多
結束感情最悲壯結果
原來似 以掌心撲火
未算得到 偏得到你是哪位錯
難道你我以相戀失戀去切磋
會令情侶受苦已是愛
但我答應我永不要重複犯錯*
最慘戀愛會有過程
到沙灘多一次看星星 亦難以償命
當初與你有過愛情
同樣一吻有任何反應 已結成冰
如若我還尊重愛情
我會放棄了呼吸般鎮定
唯望你 吻別時做回些反應
沒有感情不怨命
REPEAT*
回味過去每一吻
真切得 於嘴邊掠過
你的內心竟在避我
-----------------------------------
今日都幾無聊架~~~
好早就彈左起身...
大約係8:15分左右~~
我都唔知點解訓唔著!!
但係返學又好想訓架啵>3<"
好變態呀=3="""
咁就唯有開部電腦黎玩啦....
但係發覺愈玩愈悶~~
跟住就聽歌....(好無聊)''''''''''''
聽到好鬼悶~~
又諗住打電話畀人!!
不過又怕d fd未訓醒>>>>
於是係暑等發霉~~~
真係-------天無絕人之路---------
又畀我搵到野玩^_^
好開心呀>w<"
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
同一日 17:28 開始打以下篇日誌 :
大概2-3個鐘之後
我出左去"YL"諗住整番好個電話...
點知個間野話要11月1日先有貨番=3="
咁我就走左
跟住畀我見到一個爆似袁xx既人>3<"
我唔肯定係咪佢...不過真係佢咁又點?
又唔係見到"狗仔:/>3<"
畀我見到"狗仔"就話姐...
唉.....如果真係佢既話就真係冤家路窄>3<"
BUBU....<<<

|