| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
●○ 2007 年 1 月 23 日 星期二 ○● |
| 唔再乖既我 |
今日合唱團又走堂na =3="
係咪好[乖]呢T^T
合唱團真係悶到想死呀!!!
如果我再玩合唱團~~
我怕我會悶屎呢>3<"
我真係好想即刻退出呀!!!!
寧願冇優點~~
反正青苗都畀人踢左出黎啦~~
(其實我係專登既)
呢間學校d課外活動好悶.....
黎黎黎去都係個d....
算啦+++++++
冇野好講....
|
|
刊登時間:2007-01-23 05:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
●○ 2007 年 1 月 22 日 星期一 ○● |
| 返學記~ |
今日再一次番學啦!!!
派卷卷na...
唉>3<"
中文唔合格)))))我都冇辦法T^T
英文卷??大蝦未派
死都要對答案先=3="
科學卷有兩個人未測?!?!
唔知道科學合唔合格...
數學唔知合唔合格~~
MC題未派 >3<"
我好驚主科全部衰晒呀""
禮物就一定要自己儲錢買架na~~
算啦>3<"
邊個叫我少溫書??
上堂又唔係太專心<<<<<
失敗!!!! |
|
刊登時間:2007-01-22 05:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
●○ 2007 年 1 月 21 日 星期日 ○● |
| 凍凍~﹏~ |
今日好凍呀>3<"
+上又落雨雨.....
唔制呀!!!!
想凍屎人咩=3="
打機???
隻手凍到快唔到呀>3<"
超無奈.......
有咩方法可以整暖自己隻手呢???
如果唔係我今日打機都唔洗旨意會贏到T^T"
隻手凍到就快冇知覺啦>3<"
唉----------------------
我無論如何都要令到自己隻手暖!!!
+oil |
|
刊登時間:2007-01-21 01:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 77 | »
|