MSN是用來增進感情的,對嗎?

____愛上NARUTO____更愛上佐助____

我和你之間出現了裂縫,可否補救?

wong721
暱稱: 「怡〉<<
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
用唔到xG...
轉左用XaNGa
無奈呀T^T"
MY XG:yi608
點解要咁>3<"
文章分類
全部 (231)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
●○ 2007 年 1 月 23 日  星期二   晴天 ○●


唔再乖既我

今日合唱團又走堂na =3="

係咪好[乖]呢T^T

合唱團真係悶到想死呀!!!

如果我再玩合唱團~~

我怕我會悶屎呢>3<"

我真係好想即刻退出呀!!!!

寧願冇優點~~

反正青苗都畀人踢左出黎啦~~

(其實我係專登既)

呢間學校d課外活動好悶.....

黎黎黎去都係個d....

算啦+++++++

冇野好講....

刊登時間:2007-01-23 05:55 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



●○ 2007 年 1 月 22 日  星期一   晴天 ○●


返學記~

今日再一次番學啦!!!

派卷卷na...

唉>3<"

中文唔合格)))))我都冇辦法T^T

英文卷??大蝦未派

死都要對答案先=3="

科學卷有兩個人未測?!?!

唔知道科學合唔合格...

數學唔知合唔合格~~

MC題未派 >3<"

我好驚主科全部衰晒呀""

禮物就一定要自己儲錢買架na~~

算啦>3<"

邊個叫我少溫書??

上堂又唔係太專心<<<<<

失敗!!!!

刊登時間:2007-01-22 05:42 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



●○ 2007 年 1 月 21 日  星期日   雨天 ○●


凍凍~﹏~

今日好凍呀>3<"

+上又落雨雨.....

唔制呀!!!!

想凍屎人咩=3="

打機???

隻手凍到快唔到呀>3<"

超無奈.......

有咩方法可以整暖自己隻手呢???

如果唔係我今日打機都唔洗旨意會贏到T^T"

隻手凍到就快冇知覺啦>3<"

唉----------------------

我無論如何都要令到自己隻手暖!!!

+oil

刊登時間:2007-01-21 01:59 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]