MSN是用來增進感情的,對嗎?

____愛上NARUTO____更愛上佐助____

我和你之間出現了裂縫,可否補救?

wong721
暱稱: 「怡〉<<
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
用唔到xG...
轉左用XaNGa
無奈呀T^T"
MY XG:yi608
點解要咁>3<"
文章分類
全部 (231)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
●○ 2007 年 1 月 2 日  星期二   晴天 ○●


走左...

呵呵~~

今日做左一件好衰既事~!!

就係[[[合唱團走堂<<<<

唔得呀!!

我真係頂唔順呀>3<"

好彩,終於求到我呀媽畀我退出合唱團~~

So Hap............................

不過]]]]

我應承左我個fd話6點等佢...

我做唔到~~~

Sorry呀!!!

我唔應該唔守信用...

我畀你鬧我^_^

因為的確係我錯!!!!!!

Sorry!Sorry!Sorry!

刊登時間:2007-01-02 06:06 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



●○ 2007 年 1 月 1 日  星期一   晴天 ○●


聽日返學...

今日

要同聖誕假講再見啦~~

因為聽日要番學lu...

唉....

又要對住一班無情既同學]]]

=3="

諗起就真係火都黎埋!!

成日都叫我 [xx] ...

我就快癲啦!!!

唔講呢d:::

呵呵!!!!

到左今日最後一日聖誕假++

我一樣功課都未做過^o^

呵呵------------------------

諗住聽日問人copy...

不過又好似好衰咁~~

算啦...

遲d先算>3<"

刊登時間:2007-01-01 06:00 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



●○ 2006 年 12 月 31 日  星期日   晴天 ○●


悶~~

終於開到msn啦 ^_^

So Hap<<

今日冇乜野做...

係度打機!!!

打到痴左線=3="

慘啦]]]

我好似冇做過功課>3<"

而家先記得tim +++

好彩聽日未番學姐----------

話咁快就1年啦~~

邁向2007年!!!

希望新既一年會帶畀大家無限歡樂啦~

刊登時間:2006-12-31 02:36 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]