MSN是用來增進感情的,對嗎?

____愛上NARUTO____更愛上佐助____

我和你之間出現了裂縫,可否補救?

wong721
暱稱: 「怡〉<<
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
用唔到xG...
轉左用XaNGa
無奈呀T^T"
MY XG:yi608
點解要咁>3<"
文章分類
全部 (231)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
●○ 2007 年 4 月 19 日  星期四   晴天 ○●


愛上 NARUTO...

今次慘na....

我鍾意左弧忍呀>3<"

仲鬼屎咁like佐助_____

點算好呀??

唔制呀>3<"

我控制唔到自己呀=口=]]]]

佐助既千鳥勁d?

定係卡卡西既雷切勁d?

唉.....我都唔知呀____________

成個腦都係NARUTO......

冇鬼用T^T"

刊登時間:2007-04-19 07:39 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



●○ 2007 年 4 月 11 日  星期三   陰天 ○●


好耐冇係屋企>3<"

我有幾日都冇留係屋企打機T^T"

我並唔係去左旅行.....

而係去左一[達]好悶既地方.......................

算啦>3<"

唔通屋企人叫到

我唔去咩!!!

唉_________________________

今日有得玩電腦~~

我已經好開心架na^_^"

刊登時間:2007-04-11 12:18 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



●○ 2007 年 4 月 3 日  星期二   晴天 ○●


考英文&通識(補打)

最後一日考試~~

都幾開心架!!!

鬆晒~~!!!

不過班FD叫我放學去行街.....

我冇去到>3<"

Sorry ar ++++

因為我屋企人唔畀我放學唔返屋企架!!

如果畀佢地知道既話=口="

我可能會冇命返黎........(誇大)

刊登時間:2007-04-11 12:11 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]