MSN是用來增進感情的,對嗎?

____愛上NARUTO____更愛上佐助____

我和你之間出現了裂縫,可否補救?

wong721
暱稱: 「怡〉<<
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
用唔到xG...
轉左用XaNGa
無奈呀T^T"
MY XG:yi608
點解要咁>3<"
文章分類
全部 (231)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
●○ 2007 年 2 月 10 日  星期六   晴天 ○●


電腦失靈

部電腦開始神神地!!!

仲勉強玩到>3<"

不過開始唔掂..............................................

唔多上到網!!!!

刊登時間:2007-02-15 04:25 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



●○ 2007 年 2 月 9 日  星期五   晴天 ○●


家長日(補打)

呵呵,我記得呢一日係拎成績表>3<"

好無奈呀!!!

因為考得唔係太多!~

班 23/42

級 120/205

屋企人話我考得好差???

其實我覺得ok架...

不過屋企人唔滿意)))

冇辦法-----------

下次努力!!!!

刊登時間:2007-02-15 04:24 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



●○ 2007 年 2 月 8 日  星期四   晴天 ○●


無奈~~

今日開著部電腦,,,,

MSN呢???

原來畀屋企人剷番>3<"

而家我乜都唔可以整.....

MSN得番LIVE MESSENGER<<<<

都唔令既=3="

唔制呀!!!!

唉)))))))))))))))

如果部電腦係我既.....

就唔洗咁煩la:::::::::::

而家乜都冇na @@

MSN又唔裝得!!!!

冇得玩來電震動na >3<"

又冇相相 =3="

超無奈*.*

刊登時間:2007-02-08 06:04 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]