| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
●○ 2007 年 2 月 10 日 星期六 ○● |
| 電腦失靈 |
部電腦開始神神地!!!
仲勉強玩到>3<"
不過開始唔掂..............................................
唔多上到網!!!!
|
|
刊登時間:2007-02-15 04:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
●○ 2007 年 2 月 9 日 星期五 ○● |
| 家長日(補打) |
呵呵,我記得呢一日係拎成績表>3<"
好無奈呀!!!
因為考得唔係太多!~
班 23/42
級 120/205
屋企人話我考得好差???
其實我覺得ok架...
不過屋企人唔滿意)))
冇辦法-----------
下次努力!!!! |
|
刊登時間:2007-02-15 04:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
●○ 2007 年 2 月 8 日 星期四 ○● |
| 無奈~~ |
今日開著部電腦,,,,
MSN呢???
原來畀屋企人剷番>3<"
而家我乜都唔可以整.....
MSN得番LIVE MESSENGER<<<<
都唔令既=3="
唔制呀!!!!
唉)))))))))))))))
如果部電腦係我既.....
就唔洗咁煩la:::::::::::
而家乜都冇na @@
MSN又唔裝得!!!!
冇得玩來電震動na >3<"
又冇相相 =3="
超無奈*.* |
|
刊登時間:2007-02-08 06:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 77 | »
|