MSN是用來增進感情的,對嗎?

____愛上NARUTO____更愛上佐助____

我和你之間出現了裂縫,可否補救?

wong721
暱稱: 「怡〉<<
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
用唔到xG...
轉左用XaNGa
無奈呀T^T"
MY XG:yi608
點解要咁>3<"
文章分類
全部 (231)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
●○ 2007 年 2 月 7 日  星期三   晴天 ○●


唉....

屋企人被迫要我剷機

ok....剷就剷~~

之後裝番msn 7.5 >3<"

******

如果我自己有電腦就好na...

唔洗諸多限制=3="

唔講na~~~

唔開心

UN HAP ++++++++

刊登時間:2007-02-08 06:00 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



●○ 2007 年 2 月 6 日  星期二   晴天 ○●


聯課......

唉.....

今堂聯課入Hall聽野>3<"

楊xx係咁講係咁講....

仲話冇課外活動個d留一留低=3="

講真~

我真係冇課外活動^_^

不過我睬佢都傻啦>3<"

緊係放學la~~~

唔通仲等咩=3="

真係超無奈+++++

唔係真係好似上年咁牙嗎??

我唔想呀>3<"

咁玩咩好呢???

算啦,如果真係好似上年咁<<<<

我樂意接受______

學校d課外活動真係好悶呢T^T

刊登時間:2007-02-06 05:27 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



●○ 2007 年 2 月 5 日  星期一   晴天 ○●


返學

今日搭車嚇死我呢>3<"

屯門輕鐵站超少人~~

我仲以為遲到tim................

但係睇下個鐘+++

7點35分~~

冇遲到<<<<<<<<<<

但係點解咁少人??

唔好嚇我la~!!

我真係以為遲到na]]]]]]]]

唔通放晒假???

真係快架姐~~~~

下個星期4先放新年假...

仲少蝕左成6日------

唉****

咁我寧願放3日好過:::::

但係又唔夠日子[[豆]]利是____

唉......

真係唔知點算好呢=3="

遲d先算............................<<<

刊登時間:2007-02-05 06:36 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]