| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
●○ 2007 年 2 月 7 日 星期三 ○● |
| 唉.... |
屋企人被迫要我剷機
ok....剷就剷~~
之後裝番msn 7.5 >3<"
******
如果我自己有電腦就好na...
唔洗諸多限制=3="
唔講na~~~
唔開心
UN HAP ++++++++
|
|
刊登時間:2007-02-08 06:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
●○ 2007 年 2 月 6 日 星期二 ○● |
| 聯課...... |
唉.....
今堂聯課入Hall聽野>3<"
楊xx係咁講係咁講....
仲話冇課外活動個d留一留低=3="
講真~
我真係冇課外活動^_^
不過我睬佢都傻啦>3<"
緊係放學la~~~
唔通仲等咩=3="
真係超無奈+++++
唔係真係好似上年咁牙嗎??
我唔想呀>3<"
咁玩咩好呢???
算啦,如果真係好似上年咁<<<<
我樂意接受______
學校d課外活動真係好悶呢T^T

|
|
刊登時間:2007-02-06 05:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
●○ 2007 年 2 月 5 日 星期一 ○● |
| 返學 |
今日搭車嚇死我呢>3<"
屯門輕鐵站超少人~~
我仲以為遲到tim................
但係睇下個鐘+++
7點35分~~
冇遲到<<<<<<<<<<
但係點解咁少人??
唔好嚇我la~!!
我真係以為遲到na]]]]]]]]
唔通放晒假???
真係快架姐~~~~
下個星期4先放新年假...
仲少蝕左成6日------
唉****
咁我寧願放3日好過:::::
但係又唔夠日子[[豆]]利是____
唉......
真係唔知點算好呢=3="
遲d先算............................<<< |
|
刊登時間:2007-02-05 06:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 77 | »
|