| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
●○ 2007 年 3 月 20 日 星期二 ○● |
| 各位街坊....朕返黎na! |
我實在太耐冇打過日誌na~~~
不過而家開始冇乜興趣打日誌.....
加上又冇乜特別事發生>3<"
今日我更新左個相簿....
風格圖+左~~~
如果大家張張都見過
希望大家唔好見怪呀>3<"
同大家講聲 sorry~~~!!
|
|
刊登時間:2007-03-20 07:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
●○ 2007 年 2 月 27 日 星期二 ○● |
| 終於打得番na~~ |
今日終於開得番日誌na~~
但係有好多野都唔見晒!!!!
算啦......
搵過一樣得既^_^
放完個新年假.....
真係乜野都變晒~~
但有一樣野係唔會變既
個樣就係 ....
大家估到嗎??
keke >w<" |
|
刊登時間:2007-02-27 05:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
●○ 2007 年 2 月 14 日 星期三 ○● |
| 電腦整好na!! |
部電腦就係呢一日整番好....
點整??
就係全部野剷晒~~~
d野冇晒...
MSN都冇埋+++++
冇得用Live Messenger >3<
用唔到我好慘架!!!!
算喇.....
仲有Web msn ^_^ |
|
刊登時間:2007-02-15 04:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 77 | »
|