MSN是用來增進感情的,對嗎?

____愛上NARUTO____更愛上佐助____

我和你之間出現了裂縫,可否補救?

wong721
暱稱: 「怡〉<<
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
用唔到xG...
轉左用XaNGa
無奈呀T^T"
MY XG:yi608
點解要咁>3<"
文章分類
全部 (231)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
●○ 2007 年 4 月 2 日  星期一   雨天 ○●


ToDaY考中文&中史

今日考呢兩科~~~

都可以話係比較EASY既科!!!!!

測測下驗........個天好黑黑>3<"

係時候用 鄭中基既 黑風暴雨 應下景>3<"

唉.............................

成日逐個逐個放走=口="

超87~~!!

阻住晒~~~!!!!!!!

好憎隻

聽日最後1日na!!~~

我要+oil ^_^

but聽日考我最唔掂既英文&通識t^t"

點算好呢??

陣間讀熟D英文至得>3<"     SUP~

刊登時間:2007-04-02 08:08 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



●○ 2007 年 3 月 29 日  星期四   陰天 ○●


統測......

呢一日真係Un Hapi Day!!!

1.數學卷難到想死....

2.畀人放飛機....

3. 5:30先食lunch

好唔開心呀!!!!

不過統測之後即放Easter Hoilday ^_^

復活節假當補番數la!!!

刊登時間:2007-04-01 07:58 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



●○ 2007 年 3 月 28 日  星期三   晴天 ○●


個個都當我唔存在>3<"

唉...........

返到學校又冇乜人理我!!!

msn又冇人同我傾計....

我個msn好似冇用咁>3<"

點解要咁對我呀??

呢一刻做左一個[[[孤兒仔]]]

++++++++++++++++++++++++++++++

生活好困苦呀>3<"

咁解個天要我受折磨??

冇人理我呀!!

連Fd子都唔理我,,,,

我諗可能係因為uT掛...........

d人唔會唔理我既~~!!

掛住溫書架姐!!!

我又溫書先!!

刊登時間:2007-03-28 02:46 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]