| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
●○ 2007 年 4 月 2 日 星期一 ○● |
| ToDaY考中文&中史 |
今日考呢兩科~~~
都可以話係比較EASY既科!!!!!
測測下驗........個天好黑黑>3<"
係時候用 鄭中基既 黑風暴雨 應下景>3<" 
唉.............................
隻蝦成日逐個逐個放走=口="
超87~~!!
阻住晒~~~!!!!!!!
好憎隻蝦呀
聽日最後1日na!!~~
我要+oil ^_^
but聽日考我最唔掂既英文&通識t^t"
點算好呢??
陣間讀熟D英文至得>3<" SUP~
|
|
刊登時間:2007-04-02 08:08 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
●○ 2007 年 3 月 29 日 星期四 ○● |
| 統測...... |
呢一日真係Un Hapi Day!!!
1.數學卷難到想死....
2.畀人放飛機....
3. 5:30先食lunch
好唔開心呀!!!!
不過統測之後即放Easter Hoilday ^_^
復活節假當補番數la!!! |
|
刊登時間:2007-04-01 07:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
●○ 2007 年 3 月 28 日 星期三 ○● |
| 個個都當我唔存在>3<" |
唉...........
返到學校又冇乜人理我!!!
msn又冇人同我傾計....
我個msn好似冇用咁>3<"
點解要咁對我呀??
呢一刻做左一個[[[孤兒仔]]]
++++++++++++++++++++++++++++++
生活好困苦呀>3<"
咁解個天要我受折磨??
冇人理我呀!!
連Fd子都唔理我,,,,
我諗可能係因為uT掛...........
d人唔會唔理我既~~!!
掛住溫書架姐!!!
我又溫書先!! |
|
刊登時間:2007-03-28 02:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 77 | »
|