無寫成個幾禮拜日記啦。。。要追返先得。。。
首先要寫返喱個幾禮拜去左邊先。。。
31/3 - 6/4 放假﹐去左日本﹐櫻花季節丫嘛。。。
梗係同 MDM CHAN 去啦。。。
喱次去最主要目的係想睇櫻花。。。漫山遍野的櫻花。。。
所以話喱個係花癲之旅。。。
一早 o係日本網站道CHECK 定晒D櫻花開放時間表﹐喱個禮拜應該係櫻花開得最盛既時期。。。踏到應啦。。。好大祈望囉所以。。。
行程包豁 大阪/神戶/奈良/京都 個的賞櫻熱門地。。。
當然有行街街 / 同埋行當地人的市場(即街市﹐我最中意)。。。同食又平又靚既野啦。。。
櫻花。。。吾係開得好盛。。。睇吾到漫山片野。。。
不過有個別幾株都開得好靚。。。當然有影相。。。
成日同MDM CHAN 幻想當D櫻花開晒就點靚點靚囉。。。
行街街梗係開心啦。。。不過好支力囉。。。
食野就最正啦。。。想起都流口水阿。。。
第一日一落機﹐返酒店先安頓﹐即時落梅田地下街醫肚。。。
有目標架﹐就係天亭既天婦羅飯(天井)﹐即叫即炸﹐又睇到師傅功力﹐D醬汁又好味。。。
最緊要係夠平民化。。。又平又正。。。YUMMY。。。
夜晚心齋橋行街街同醫肚。。。先黎 120yen迴轉壽司﹐均一價吾洗$8蚊一碟。。。
D料新鮮到暈。。。而且好多貴料。。。(大拖羅﹐中拖羅﹐油甘﹐海膽﹐三文魚子﹐原條穴子魚(喱個無食﹐後悔中)﹐白子﹐帶子。。。)
香港食吾到。。。就算食到都吾係甘既價。。。
要留肚﹐所以只食左11碟 (2個人)
夜D又食金龍拉面。。。真係名不虛傳。。。不過都要一碗兩人食。。。吾想太飽。。。
喱三間都係之前黎過﹐今次指定要再黎既。。。正丫嘛。。。
第二日去神戶﹐係特登去食神戶牛柳鐵板燒
(真係神戶牛柳黎袈﹐好 local 的店﹐幾平﹐ lunch又會平好多)﹐
真係入口即化。。。D 汁又可化解油膩感。。。
都係吾逐日寫啦。。。好支力。。。
跟住幾日食左﹕-
靚靚特價魚生壽司/中華蒸豬肉包/架喱烏冬/大阪燒/ (在百貨公司的超市買的﹐平靚正)
意粉+PIZZA 。。。 OK 啦﹐意粉自己整好味D﹐PIZZA 算有水準。。。好彩吾係好貴
另一間拉面。。。係京都站10樓﹐要派隊。。。BUT 金龍好味D
一錢洋食。。。大阪燒名店。。。
排大隊街邊串燒小丸子﹐甜品﹐形狀似臭丸﹐口感似吾煙韌既湯丸﹐三粒一串﹐本身無味﹐炭火燒完﹐淋糖膠 嬸擂沙粉食。。。D人排晒大隊成打成打買跟住仲打包返屋企﹐我地兩個人排隊排到埋去買一串﹐係香港實比人廟。。。但拒地仍然好好禮貌多謝我地。。。跟住個串野一食入口。。嘩。。。我同MDM CHAN一齊交流了一個眼神。。。一齊講。。。
好彩買左一串。。。
寫埋喱個吾寫啦。。。好悶阿寫到。。。就係巴西燒烤任食。。。
喱個係個驚喜。。。貪平走入去﹐期實又有海景又有盛﹐都OK﹐
對個D燒烤卻又無乜祈望﹐咪就係啖啖肉囉。。。
點知先來一個地道巴西黑豆墩肉腸﹐哈。。。幾好味媧。。。
再來主菜燒烤。。。個巴西朗拿度逐 round逐 round將剛燒好的各樣燒烤切在你的碟上。。。有好多種﹐有豬有牛有雞﹐各樣都分吾同部位。。。樣樣都幾好味。。。點知。。。
食到飽飽地的時候。。。拒走黎切燒牛肉。。。一切﹐D肉汁BA BA 腥流出黎。。。早知留肚靜食喱隻。。。回晒本。。。超淋有肉味。。。甘食法﹐為起港紙 60元。。。超底。。。
寫到好支力。。。遲D先再寫。。。
不過要真真要感謝神的各種供應。。。
|