Sir 日記

 ...裡面可能有...您....

so...please come in...

 
wongsir

暱稱: 點只黃Sir o甘簡單
性別: 男
國家: 香港
MORE...  

« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

:: 有新新鮮日誌 ::
試菜
2006-06-08
好大雨。。。
孤伶伶+好妻清。。。
一鋪過。。。

:: 有人講o左o野 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 有一班好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌搜尋 ::
RSS Feed
2006 年 4 月 7 日  星期五   晴天

31/3 - 6/4/ 日本花癲之旅

無寫成個幾禮拜日記啦。。。要追返先得。。。

首先要寫返喱個幾禮拜去左邊先。。。

31/3 - 6/4 放假﹐去左日本﹐櫻花季節丫嘛。。。

梗係同 MDM CHAN 去啦。。。

喱次去最主要目的係想睇櫻花。。。漫山遍野的櫻花。。。

所以話喱個係花癲之旅。。。

一早 o係日本網站道CHECK 定晒D櫻花開放時間表﹐喱個禮拜應該係櫻花開得最盛既時期。。。踏到應啦。。。好大祈望囉所以。。。

行程包豁 大阪/神戶/奈良/京都  個的賞櫻熱門地。。。

當然有行街街 / 同埋行當地人的市場(即街市﹐我最中意)。。。同食又平又靚既野啦。。。

櫻花。。。吾係開得好盛。。。睇吾到漫山片野。。。

不過有個別幾株都開得好靚。。。當然有影相。。。

成日同MDM CHAN 幻想當D櫻花開晒就點靚點靚囉。。。

行街街梗係開心啦。。。不過好支力囉。。。

食野就最正啦。。。想起都流口水阿。。。

第一日一落機﹐返酒店先安頓﹐即時落梅田地下街醫肚。。。

有目標架﹐就係天亭既天婦羅飯(天井)﹐即叫即炸﹐又睇到師傅功力﹐D醬汁又好味。。。

最緊要係夠平民化。。。又平又正。。。YUMMY。。。  

夜晚心齋橋行街街同醫肚。。。先黎 120yen迴轉壽司﹐均一價吾洗$8蚊一碟。。。

D料新鮮到暈。。。而且好多貴料。。。(大拖羅﹐中拖羅﹐油甘﹐海膽﹐三文魚子﹐原條穴子魚(喱個無食﹐後悔中)﹐白子﹐帶子。。。)

香港食吾到。。。就算食到都吾係甘既價。。。

要留肚﹐所以只食左11碟 (2個人)

夜D又食金龍拉面。。。真係名不虛傳。。。不過都要一碗兩人食。。。吾想太飽。。。

喱三間都係之前黎過﹐今次指定要再黎既。。。正丫嘛。。。

第二日去神戶﹐係特登去食神戶牛柳鐵板燒

(真係神戶牛柳黎袈﹐好 local 的店﹐幾平﹐ lunch又會平好多)﹐

真係入口即化。。。D 汁又可化解油膩感。。。

都係吾逐日寫啦。。。好支力。。。

跟住幾日食左﹕-

靚靚特價魚生壽司/中華蒸豬肉包/架喱烏冬/大阪燒/ (在百貨公司的超市買的﹐平靚正)

意粉+PIZZA 。。。 OK 啦﹐意粉自己整好味D﹐PIZZA 算有水準。。。好彩吾係好貴

另一間拉面。。。係京都站10樓﹐要派隊。。。BUT 金龍好味D

一錢洋食。。。大阪燒名店。。。

排大隊街邊串燒小丸子﹐甜品﹐形狀似臭丸﹐口感似吾煙韌既湯丸﹐三粒一串﹐本身無味﹐炭火燒完﹐淋糖膠 嬸擂沙粉食。。。D人排晒大隊成打成打買跟住仲打包返屋企﹐我地兩個人排隊排到埋去買一串﹐係香港實比人廟。。。但拒地仍然好好禮貌多謝我地。。。跟住個串野一食入口。。嘩。。。我同MDM CHAN一齊交流了一個眼神。。。一齊講。。。

好彩買左一串。。。

寫埋喱個吾寫啦。。。好悶阿寫到。。。就係巴西燒烤任食。。。

喱個係個驚喜。。。貪平走入去﹐期實又有海景又有盛﹐都OK﹐

對個D燒烤卻又無乜祈望﹐咪就係啖啖肉囉。。。

點知先來一個地道巴西黑豆墩肉腸﹐哈。。。幾好味媧。。。

再來主菜燒烤。。。個巴西朗拿度逐 round逐 round將剛燒好的各樣燒烤切在你的碟上。。。有好多種﹐有豬有牛有雞﹐各樣都分吾同部位。。。樣樣都幾好味。。。點知。。。

食到飽飽地的時候。。。拒走黎切燒牛肉。。。一切﹐D肉汁BA BA 腥流出黎。。。早知留肚靜食喱隻。。。回晒本。。。超淋有肉味。。。甘食法﹐為起港紙 60元。。。超底。。。  

寫到好支力。。。遲D先再寫。。。

不過要真真要感謝神的各種供應。。。  

 

 



2006 年 3 月 30 日  星期四   晴天

為平凡而感恩

喱兩日過得都幾平靜﹐工作上面都無乜驚喜。

日子需然過得平凡﹐但係尋日睇左有關斌仔去迪士尼既新聞﹐

我諗我要為我平凡既生活感恩。。。

要為我能夠平安度過(過度﹖﹖)每一日感謝神。。。

好似斌仔甘﹐雖然有諗過放棄﹐但係最後距都能堅持到。。。

“人生”仍未走到最後﹐我諗斌仔會好努力甘去寫好距自己呢本書既每一頁。。。

斌仔加油。。。

我自己都要加油。。。

Anyway

會有一個禮拜寫吾到日記住啦。。。

下 week 先再寫啦。。。

To: all BB boys & girls...

今個星期反吾到 lu...但我晨早同隊長請左假 la...

 

今日小語﹕

昨天已經過去,明天還未到來。只要好好去活出每一個今天,你的每個 昨天 和 明天 也必會美好。



2006 年 3 月 28 日  星期二   陰天

麻麻地。。。

今日心情有小小 sad...

琴晚聽到一個吾系好好既消息...

我同 mdm Chan 好想第一時間 Phone 比當事人安慰距。。。

但諗深一層﹐距地需要既可能系安靜。。。所以我地只係 send 左個 email 比距地。。。

但係距地都好堅強。。。

今朝起身時勁吾想起。。。跟住夾硬起身沖涼洗頭刷牙。。。

其實吾係靜係今朝。。。係朝朝。。。

跟住搭巴士當然要洽翻陣。。。

沉醉間想起前幾日的一則財經新聞。。。覺得好好笑。。。無啦啦笑左出黎。。

D 人以為我傻傻地。。。

個則新聞係。。。

東南亞即將可能爆發新一輪金融風暴﹐因為鄭少秋套‘大時代’會經衛視係東南亞播放。。。

敢都得﹖﹖﹖仲有埋圖表分析添。。。超搞笑。。。

E D 應該係神經新聞﹐並吾係財經新聞。。。

返到醫院﹐打開 email ﹐被格離部門D人用 email 串左一野。。。仲要 CC 左比 D 大粒老世。。。

無奈。。。因為真係我D同事做錯野。。。

急召D同事入黎照肺啦。。。距地例牌吾認﹐又賴咧賴嘮。。。你又話我我又話你。。。

我當時真係好想笑。。。因為距地比人話既時候﹐D反應其實同D BB boy 仔一模一樣。。。

不過距地係大人。。。仲係幾十歲既大人。。。

真係好想罰距地 Marktime , 茂企 or 掌上壓 算數。。。

講起 D BB boys & girls, 就想起距地依家喱個時候正正考緊試﹐

所以要寫到 E 道算數。。。

要為距地祈禱。。。

To: all BB Boys & Girls...

Add Oil & Pray...(吾係 Play 呀)

 

今日小語﹕

人生好比一部書,你就是你人生的作者。我們每天都為這部書寫下文字。

到了停筆之時,你能否無悔今生?

 

 



2006 年 3 月 27 日  星期一   陰天

黃 Sir 日記。。。今日開張。。。 愉快

歡迎各位靚仔靚女靚姐靚哥得閑黎坐。。。

本應諗住琴晚開始架。。。不過反到屋企有D支力。。。

寫番琴日D野先

琴日完左主日﹐同左一班BB導師。。。like 傑﹔Ming; Mdm Chan; 曹﹔隊牧﹔

同Mdm Ming D 家姐 姐夫 男友 姨甥 等等。。。

去左港島徑行山探路。。。

個道風景好靚。。。可惜有雨又有霧。。。仲幾大霧添。。。

行到我成頭濕晒。。。真係“一頭霧水”。。。

今次探路係為左BB四月中的遠足而準備。。。要睇下條路o岩5o岩拒地行。。。同埋有無潛在危險。。。

需然近排好忙又好支力﹐好想 Sunday afternoon 休一下息。。。But 為左 班 BB 仔女。。。 點都要去啦。。。

我諗到時只要個個醒目的。。。同有守紀律D。。。應該無乜問題既。。。

我對拒地既有信心。。。

畏畏 BB boys & girls...要多D入黎睇同覆。。。。我先有心機寫多D架。。。。Please....

今日系甘多先。。。

 

 

 

 

 




tofumonzter@createblog.com