入黎留言la~唔留言我嬲你嫁. (黎la~黎la~)
wui
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
人氣:1790
wui
暱稱: .阿會.
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
MORE...
«
‹
June 2026
›
»
S
M
T
W
T
F
S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
最新文章
•
2012-07-16
•
2010-01-31
•
~~
•
阿佬生日個日
•
咩嘢寫
文章分類
•
全部
(18)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
[
訂閱此日誌
]
好友名單
shirley_20
sum1990
chungyuki
yee130
szeloveyun
mikolee_520
CHINGBOO
rickin_man
ronald
andy1233
Vivian520
Mike1990
顯示全部(28)
網站連結
•
( O ) 晴
•
:>
•
Din```
•
小輝輝既野~~
•
亦仔
•
我既xanga哦~~~
•
阿欣~~
•
美
•
馬仔(學校)
•
細妹
•
細細
•
煙xanga{要id}
最近訪客
最近沒有訪客
www.qooza.hk
我E個日記寫得小小野…
日誌統計
文章總數: 18
留言總數: 20
今日人氣: 9
累積人氣: 1790
站內搜尋
日誌
相簿
論壇
網頁
搜 尋
RSS 訂閱
2010 年 1 月 31 日 星期日
2010-01-31
分類:
未分類
都好耐冇上Qooza喇!
今日心血來潮想打下,唔知幾時我又會再梨打,
哈…
9月到依家都係咁樣,冇咩點番學,
唉…都唔知番到學校有咩野做!
又唔係想上堂,
c校係煩嫁喇!
點解
因為好似咩都冇咁。
我鐘意上體育但係我個間又冇,又冇(粗)場,
小息就只係留係課室或去廁所,
全日就只係留係課室咁…
以前讀D(正常)既中學既時候就覺得 D人讀c校就好喇!
裙又可以短、頭髮又可以唔(?)、好似咩都可以咁。
唔會好似其他學校咁,但…當我讀到c校後,
完來,唔係咁既一回是
覺得,好似越來越小同學番學咁,
通常我班大多(?)的同學都係上午番學,下午走堂…
搞到覺得真係好無奈……
發表時間:2010-01-31 03:23 AM [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
訪客留言
(
返回 wui 的日誌
)
cheng1993
於 2010-05-21 01:19 AM 發表:
cm=]
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
cheng1993
於 2010-04-19 12:12 AM 發表:
cm=]
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
wui
於 2010-02-22 06:37 PM 發表:
^^
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
cheng1993
於 2010-02-16 02:18 AM 發表:
ha=] cm xp
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
wui
於 2010-02-14 09:39 PM 發表:
好啊!係咁嫁喇!^^
我會努力打多D^^
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
cheng1993
於 2010-02-13 01:47 AM 發表:
我都好鐘意上體育...下...乜原來私校係咁...我都係咁唸...可以頭髮長...咩都得好自由...依家睇到你咁打..好無奈..唔怪得我依家讀私校既fd做咩都得咁自由但係都話後悔唔比心機讀書啦..依家終於明=,=
多d打啦最多我比多d cm你啦ha xp
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
訪客名稱:
電郵地址:
(不會公開)
驗證碼:
(如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話:
(必需
登入
後才能使用此功能)
[
開啟多功能編輯器
]
送 出
[
返回 wui 的日誌
]