入黎留言la~唔留言我嬲你嫁.                         (黎la~黎la~)          按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片

點擊查看全圖

 

wui
暱稱: .阿會.
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-07-16
2010-01-31
~~
阿佬生日個日
咩嘢寫
文章分類
全部 (18)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
( O ) 晴
:>
Din```
小輝輝既野~~
亦仔
我既xanga哦~~~
阿欣~~
馬仔(學校)
細妹
細細
煙xanga{要id}
最近訪客
最近沒有訪客
www.qooza.hk
我E個日記寫得小小野…
日誌統計
文章總數: 18
留言總數: 20
今日人氣: 5
累積人氣: 1786
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 1 月 31 日  星期日   晴天


2010-01-31 滿足 分類: 未分類

都好耐冇上Qooza喇!

今日心血來潮想打下,唔知幾時我又會再梨打,

哈…

  9月到依家都係咁樣,冇咩點番學,

唉…都唔知番到學校有咩野做!

又唔係想上堂,c校係煩嫁喇!

點解因為好似咩都冇咁。

我鐘意上體育但係我個間又冇,又冇(粗)場,

小息就只係留係課室或去廁所,

全日就只係留係課室咁…

以前讀D(正常)既中學既時候就覺得  D人讀c校就好喇!

裙又可以短、頭髮又可以唔(?)、好似咩都可以咁。

唔會好似其他學校咁,但…當我讀到c校後,

完來,唔係咁既一回是

覺得,好似越來越小同學番學咁,

通常我班大多(?)的同學都係上午番學,下午走堂…

搞到覺得真係好無奈……

 




訪客留言 (返回 wui 的日誌)


cheng1993 於 2010-05-21 01:19 AM 發表:
cm=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cheng1993 於 2010-04-19 12:12 AM 發表:
cm=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wui 於 2010-02-22 06:37 PM 發表:
^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cheng1993 於 2010-02-16 02:18 AM 發表:
ha=] cm xp
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wui 於 2010-02-14 09:39 PM 發表:
好啊!係咁嫁喇!^^
我會努力打多D^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cheng1993 於 2010-02-13 01:47 AM 發表:
我都好鐘意上體育...下...乜原來私校係咁...我都係咁唸...可以頭髮長...咩都得好自由...依家睇到你咁打..好無奈..唔怪得我依家讀私校既fd做咩都得咁自由但係都話後悔唔比心機讀書啦..依家終於明=,=
多d打啦最多我比多d cm你啦ha xp
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]