入黎留言la~唔留言我嬲你嫁.                         (黎la~黎la~)          按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片

點擊查看全圖

 

wui
暱稱: .阿會.
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-07-16
2010-01-31
~~
阿佬生日個日
咩嘢寫
文章分類
全部 (18)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
( O ) 晴
:>
Din```
小輝輝既野~~
亦仔
我既xanga哦~~~
阿欣~~
馬仔(學校)
細妹
細細
煙xanga{要id}
最近訪客
最近沒有訪客
www.qooza.hk
我E個日記寫得小小野…
日誌統計
文章總數: 18
留言總數: 20
今日人氣: 3
累積人氣: 1722
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 11 月 30 日  星期五   晴天


阿佬生日個日 分類: 未分類

 

11月27日係阿佬既生日,因為佢27號唔得行,所以改做星期六做生日..

          一早返學校TSB,放左之後就去網巴.去左一個鐘之後就返屋企.

             做完屋企D野之後.咪同阿媽講同朋友去燒烤囉!

 2:00幾約左阿美係M記度等囉!我同佢都著(高根鞋)!!!

                     我地著得都唔錯呀!

        哦...今朝到依家都未吃過野,佢地仲話5:00-6:00先燒烤喎!!!

                          唉?#39187;死本小姐喇!!!

買野都買左1粒幾個鐘.買完之係就搭車走人.

 搭到去西(公)之後我地就行去木的地喇!!!好累哦!!!T^T"

    去到...超黑...睇唔到野...可能因為冇戴眼鏡既關係喇!!!

不過過左一陣都戴返喇!!!   

         我同阿美都送左份朱古力比(大)佬.   (大)佬都好開心    

不過......最重要係有心姐!!!

玩到11:00幾之後就(自已)返屋企喇!!!

           好採返到屋企冇比人吵姐!!

   今日都幾開心嫁!!!              




訪客留言 (返回 wui 的日誌)


h0yanbaby 於 2008-05-30 05:37 PM 發表:
哈佬! comment`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



khcheung1314 於 2008-05-19 06:46 PM 發表:
CM:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Miu_yin514 於 2008-04-19 04:05 PM 發表:
cmcm=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ronald 於 2008-03-21 04:18 PM 發表:
hihi,我好耐都未上過黎留言喇.....

之前話打俾你都冇添...sor!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]