|
刊登: 2005-05-21 04:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
我今日終於申請左個日記板啦^-^很興奮的說= =v
可以把之前d日記放上去....
好, 講下今日ga maths quiz/_最尾條maths唔識計-"- 完全唔知發生咩事,
要問返fd先知(..汗)
我今日eng默書得50分-.-完全唔識串d字,
哇, 好采pass, 如果唔係就死得-^-
過左一陣...打鐘了~"好野~!!放學"
之後無lala 聽到話咩補課~跟住我都冇理
我心諗:"補課?我好似唔洗的....."than
有人提話我都
要eng補課-^- 放成4點11呀~都差d訓左-~-
課題好充實啊^0^....-"- 學到很多東西的說....
正話超搞笑...三張台合體左一行..好似上次maths尖咁=v=
miss ha冇理到- -v如是者~就係咁補補補補補, 補補補補補
補完一日, 之後
miss ha話: 大家仲有4堂架~要好好珍惜喇, 唔係人人都有機
會可以補架.................
突然課室一片寧靜................= =
刊登: 2005-05-21 04:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | » |