|
刊登: 2005-05-26 07:55 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
原來我琴日冇寫日記-v-"唔記得左-0-
算了吧/-\今日寫返
正話呢, 留左响學校油畫>"<
個神像好難油啊~搞左好耐的說
總算完成啦~
但係明天仲有啲野要油埋佢啊~
正話又要補課= =llll啊~
生活真係艱苦,,,,,,,,
話咁快就學期尾了, 要exam了
很緊張啊~"~
差唔多要開始温書了,,
可能寫唔倒日記tim -"-....
刊登: 2005-05-26 07:55 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | » |