|
刊登: 2005-06-17 11:29 AM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
都唔知搞咩,,,咁鬼難ga??
最尾個題成16分架="= 我諗我得2~3分]]"要還神的了..-0-
仲有呢~水水個題啊~支木浸左落水
會凸返起架ma~d水會再上d....很難理解,,"
下面個password係:2a2a
圖解法個題仲搞笑,,
點畫啊姐姐=0="
個數咁鬼大,,,"啊~
算了吧= =唯有等paper 2拉分喔~
........哈哈~原泥今日唔洗畫圖架~
because 我冇bring 野,,,
體育呢~就冇咩野,,,
問d真係好common sense/-\
一睇份試卷...咦?!!體適能??
都冇notes,,好無奈囉...//
明天又是放假的時候^0^
真高興的啊~
不過呢~就要温書啊
同嗲d媽咪飲下茶咁,,"
hee~快爸爸節lu~唔知做咩好-v-"
從今日開始~我日記字ga 色會日日唔同架~
======================================
新整的../-\

刊登: 2005-06-17 11:29 AM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | » |