|
刊登: 2005-07-27 11:22 AM [ 訪客留言(14) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
如果覺得load 得慢的可按
制停止bg music
係咪見我今日下午msn唔見左我on 呢?
係咁ga..和家人去左睇恐龍, 太古城嗰個~~
去嗰時塞車囉-.- 正話影左好多相哇~~!
電視影到好似好大咁, 原來唔係架~~
睇完恐龍仲去左玩具斗斗城啊kaka~
按圖可按大.v.”
恐龍仔~ 數碼恐龍(二)
恐龍之腳~↑ (偷拍的..)玩具斗斗城↓ 全場最高恐龍~
暫時post 住咁多先, 仲有相架~明天再post~~
好了出回下半部份的wu zi FAQ~
51.)最鍾意GE牌子? 我係sony 迷-v-
52.)比較鍾意咩季節? 夏天~雖然係熱左d, 但係有得放假喎~咩都抵返啦==v
53.)最鍾意GE動物? puppy小狗≧▽≦
54.)最鍾意GE商場? 好似叫新之城, 唔錯~d冷氣夠涼,, 都幾多野行架..
55.)最鍾意GE明星? 都話w-inds 喔= =咁同第41題有咩分別,,,
56.)最鍾意GE顏色? green
57.)最鍾意GE電視節目? Factory Generation<-台灣的
58.)最鍾意GE雜誌?
59.)最鍾意GE人? .....你有陰謀ge._."
60.)最鍾意GE球隊?
61.)你妒忌心強唔強? 中等吧~人之常情
62.)容忍到你EG情人1腳踏2船嗎? 唔得~
63.)講出你GE座右銘? impossable is nothing-v-
64.)最常講GE粗口? 唔講粗口==+
65.)講出你而家最想買GE野? w-inds 碟, T-7, iPod shuffle
66.)你鍾意地鐵多D定巴士多D? 地鐵, 巴士很臭=.=
67.)你普通巴士多D定空調巴士多D? 普通, 有冷氣的撘得很不爽, 很臭
68.)你對ROAD SHOW有乜感覺? 好無聊, 成日都話咩手機鈴聲榜...
69.)你有最多邊隻牌子既衫? 沒牌子的==lll
70.)最多邊隻牌子既鞋? 唔知咩牌子, 好似有個掦號的...-v-
71.)你用邊隻牌子既護膚品? SK two xdd
72.)你用邊隻牌子既牙膏? crest吧~
73.)你用邊隻牌子既洗頭水? 張招紙比啊媽撕左...
74.)你用邊隻牌子既沐浴露? 同上
75.)你用邊隻牌子既M巾? 我有需要嗎?= =
76.)你最肯花錢係邊1方面? umm, 模型, figure咁
77.)依家面前係1個你好憎GE人,唔該講句說話寸下佢? 啤住佢算, 慳返淡氣暖下肚..
78.)依家面前係你GE夢中情人,唔該講句說話"lum''下佢?? 你like 唔like w-inds 架?
79.)邊句說話會即時令你嬲爆? 咩w-inds 咁樣ge!?<--
80.)兒時夢想同現時理想,相差大MA? 不大, 都是被劇集影響到要做e生=w=
81.)有生以來,你做過乜野令自己最內疚?
82.)你信唔信有外星人? 唔信...
83.)你覺得地球人叻D定外星人叻D? 地球人啦, 外星人都係地球人作出泥,,
84.)你鍾意董建華多D定曾蔭權多D? w-inds
85.)你係香港人MA? 嗯~
86.)你喜歡香港MA? 喜歡~
87.)為左香港GE下1代,你會唔會聽曾司長講,生3個? 不= =
88.)你想你GE婚禮點樣舉行? ...
89.)你想去邊個地方度蜜月? ...
90.)你試過"愛到要生要死"的感覺未? ...
91.)你試過係條街上面喊到7彩未? 細個"鈕"媽咪買野
92.)你討唔討厭狐狸精? 幾啦=w=
93.)你試過遇上狐狸精未? ...
94.)講出1個折磨狐狸精GE方法? ...
95.)對上1次係條街上面仆親係幾時件事? 很久的事了,, 忘記了
96.)你覺得係條街仆親瘀D抑或俾人係條街勁大聲響你全朵瘀D? 仆親瘀-w-
97.)你係男或女? 男~
98.)你係邊個生肖? 羊
99.)你係邊個星座? 獅子==
100.)呢個問卷係咪好好玩呢? 嗯~好玩=.=
剛冇耐先起身 ̄▽ ̄lll <--10時45分-.-
琴晚也是差唔多ga時候訓左<--訓左9粒中cc"
覺得新的日記版如何??係咪冇咁多野又load 得快左呢@@"
梗係啦==+,,今晚再加野...
刊登: 2005-07-27 11:22 AM [ 訪客留言(14) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | ... | 59 | » |