今日落好大雨喔~~濕晒~~
今朝仲諗住紅雨唔洗返+ 嘛≧▽≦
不過是但啦~哈哈
默書冇温囉= =唔識>-<"
個miss 又係ga, 明知我地上堂唔係聽書架啦
好采唔計分的=w="
eng 數大致搞定了-.-乂,, 還差中文= =""
中文才剛"開始" cc" 沒計了 在maths 堂抄吧,,
講真我個位好危險-_-" 如果有miss 啊sir 响出面行一定見到 ̄▽ ̄ll
和他們一齊睇水xdd" 提提你們,, 你們抄啊~都要改改一點
否則老師會發現的喔~~小心一點~加碼"
唔好以為我咩都抄啊加碼"~~maths 係自己做架==v""加碼"
一放就上左去library= ="做project- -咁早做ge 咩=.= 都唔知發生咩事
is 的發泡膠,,乱吹一通的.."成間圖書管得,,我諗10人以內
都唔知d ar sir做咩, 成日話我地咩打機= =點打啊姐姐,,
msn.com都比你地ban, game又太大install唔落去,,??點樣可以打到??
真神奇喔,," 連想睇w-inds pv都唔得囉= ="rm 喎?都話被拒...
返屋企嗰陣見到miss kowk>-< 同佢bf 返學..ka~
都幾令仔架(o咀) 哈哈~~
又一新聞了= =我們竟然對他們菊了一個躬-.-乂 諗返都想自掘雙目☉w☉"
miss wong要我們present==llll 有組好西利~present左10秒咋加碼"
加碼"加碼" 哈哈加碼"
不知大家有沒看數碼子@@"真係超好睇架加碼"
加碼" 加碼"
順帶一提~誰踏中了3000hits的, wuzi會有特別的hits 圖喔加碼"
留意留意,, hits 唔會咁密了加碼"= =""沒有意思的~~
≧轉了bg music,, 覺得如何?以前的or 現在的好?≦
新嗰隻唔正都唔轉啦 ̄_ ̄ll這隻很像很土氣的=_=""但也不錯~~
副音好好~講開w-inds= ="" 响msn比人話out囉= =""
try your emotion 係2002 演唱會有的= =3年了
w-inds出道了,,4年??很像是,,嗯,,是4年,,下回再細談一下子
特為w-inds 做了此字=w="

但係w-inds 好似係有一點的, 即w-inds. ,,
<<<wu zi's plant>>> - day7

>>嘩~成個week冇更新了 = =""
>>長高了很多棵出來, 這就對了 ̄▽ ̄lll努力努力加碼"~~
>>20日會有個總結架~留意留意加碼"~
遲些少便會談談這東東的由來=_=""