|
刊登: 2005-07-10 08:12 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
不知在何時開始明白,
做一件事一定要專心一致才能成事
以前成日以為自己一心可以幾用,,
但係呢樣野係唔可能的,,
在f.2 時就有"做什麼也會開著收音機聽" 的習慣
弄得不能集中,,,
相信這就是我的致命傷==ll
一件事還一件做才成,,<~希望在f.3 時要改掉這壞習慣,
也不算是希望, 該是必須-_-""
真想希望這曲一樣:
雖是與關係最要好的朋友分開, 但正如變幻無常的天空
友誼永遠長存~
這曲想表達的, 很像是這樣
今天到了圖書館借閱了很多課外書籍看
有十m(million)個為什麼啊~一些eng 文的故事書, 史書咁,,
丫係,, 講起史書, 好多人就會咁問: "咦?! 咩wu zi唔係勁憎中史架咩,,
仲借史書ga??" 係, 講得岩,,wu zi 係唔大like 中史
但我就係要去讀下d 故仔, 想増加下對呢科ga 興趣
我知我中史再係咁係唔掂的-_-"", so咪咁囉,,
仲有仲有,, 我用過咁多隻bg music 中, 我最like 就係呢隻
光是聽首曲的旋律便覺得有勉勵的成份啦~~
其實不用看歌詞, 看過了pv(類似mv的東東)
就知它想表達什麼的東西~~
想看的便自行到winmx下載吧^-^""
刊登: 2005-07-10 08:12 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | ... | 59 | » |