|
刊登: 2005-07-15 10:14 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
今天真棒~早放喔=_=""我班的五人(包括wu zi)
趁時間尚早, 便到了何里活吃點東西兒
同fat啊, chi啊,
candy啊, may啊~
大家叫的食物都很不一樣=w=""
大家不要誤會我們是去玩喔~
集合地點在何里活>^<"
坐公車到沙田, 暈耶,
不喜歡坐公車, 很不爽-_-"
但還在車上.... xddd"
到了沙田xxx小學
" 哇~~很大啊, 這是一間小學嗎??"
不敢相信, 還有一坐泳池
我覺得我地自己很不好=^=
人地ga 小學, 係小學都拉得咁好~
發覺那兒的工作人員很鄙視我們-_-"
當作我們是異類一樣==ll
很自卑耶==;;
聰啊羅sir 講呢, 話部lift 成500m 架~
哇真係好令bor=_= 都睇唔到風景ga-"-/...
不爽不爽不爽~!!!!
今天熱熱熱熱~~~!!
hall d 音好散,,, 不過人地真係好pro~!!!
>>>沙田呂明才小學後感::
感覺一流, 類似是大學的設施~
連采排都咁認真, 怪唔知d 票都賣完了,,,
d 小朋友巧得意喔~~好想met 佢個面豬dan~~~
真想回童年時的情形>^<"
嗰個校長又係ga,,, 咁多補課, 冇晒d 精力,
點拉呢?? 唉~~~~~
今天的日記還是很少~!!!
不能~!!不能再這樣的了
給fat子 和wu zi 作了hits 圖,
想加你的姓名下去??就要踏中fat or wuzi 版的指定hits 啦~!!

刊登: 2005-07-15 10:14 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | ... | 59 | » |