經過一段忙忙碌碌的時間
個鍵盤又壞又的時間
終於dike起心肝打blog
今日我同connie去左食午飯
知後又去又扭野玩= =''
最後拎左一個可以玩唔夠一分鐘的玩具
同一個吹唔到的氣球
每個價值$1
番到hm朱紅打黎叫我落去打波
之後tiffany黎左
我地就番左書院
最後就去左食屎啦
哈哈ok啦!!!!
想點???超hea的事奉態度
開始看連自已看不過眼!!點同上帝交代??
係我真係唔夠盡忠定係對上帝冇信心??? 對唔注呀一班籃球上的好戰友
每日都總係忙忙碌碌的愈來愈少去關心隊波去關心你地
努力努力
講完都唔可以放棄—要堅持堅持熊貓得 ar yo都得嫁