2006 年 5 月 14 日 星期日  | |
| 今日真係我悶 |
我今日一起申 就開電腦玩 玩下玩下
徐明個msn上左線 咁我就叫佢打比我啦
傾左陣 我話想睇陣電視
佢就話啦 冇得睇呀 同我傾 我話事
我好無奈 咁我咪唔睇囉 跟住同訐芳傾左陣
佢傻嫁 佢叫我唱歌呀 慘慘
不過都冇唱 haha 你吹咩
跟住我再打比徐明 我地玩估歌仔 幾好玩
不過好kai呀 佢同玩左陣 我呀媽打黎我手機同我講
今晚母親節woo 叫我去食飯 我話 哦..
呀良無啦啦黎左我屋企
到8點鍾 我送呀良番學校 跟住我去同我呀媽食飯
我二媽姑姐好煩 搞到我好火 佢地重要罵我 咁我咪罵番佢地囉
罵完啦 我就番左屋企啦 我以後都唔會再同佢地食飯
|
| 刊登時間︰2006-05-14 10:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 13 日 星期六  | |
| 燒野食 haha |
我琴日叫徐明10點黎我屋企
佢就9點幾就黎 唉...= ="
佢係到玩電腦 我又再訓過
我又醒下醒下 訓到12點幾
我就起申啦 徐明係到玩水滸歷險(Online game)
我同佢講你玩黎玩到 都唔會夠我高lv啦
佢又話我日玩夜玩 我點夠你高lv呀
我就話啦 咁又係= ="
1 點幾鍾 呀良打黎我屋企
佢問我 你到呀 我話到咩呀
佢話燒野食呀 我話未呀 你係邊呀
佢話我係西貢 我話下唔係呀ma 番黎屋企啦
佢話好吧 咁我地就收左線
跟住我呀媽又打黎 問我到未呀
我話未呀 好快嫁啦 依家落黎呀
跟住徐明同我 就落左去啦
人齊啦 可以去啦 haha
去到馬嬲山 嘩..呀媽 好多馬嬲呀
跟住肥仔話走 我問點解
佢話好驚呀 我地成班人係到笑佢
走果陣時 我地比d馬嬲圍 肥仔係第一個走既
我地又係全部人笑一個人 kaka
我地坐巴士走 跟住我呀媽番左屋企
我就同呀良 肥仔 徐明 上白田玩
玩左陣 我地就再上山 行黎行去 又唔知行咩
咁咪走囉 我地去左間借書店 我係到申請緊
而成日仆左落街既呀良 就係到傾電話 咁都唔緊要呀
佢重要用我部電話黎傾= ="
我借完就走 我家姐重要煮埋飯等我番黎食
呢d家姐邊到搵呀 係咪先haha
唔知點解我今日睇番我同AnGeL張相
我就成晚都諗住佢 好掛佢呀 |
| 刊登時間︰2006-05-13 09:18 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 12 日 星期五  | |
| 哈哈 我今日玩得好開心呀 |
今日呆下呆下 唔記得囉錢出街 = ="
所以要行路番學 慘慘
到放學啦 我到屋企
徐明call我 我好無奈
我就書包都未放好
佢就打比我 佢重要搞到我 仆!!!左落街~~
跟住佢黎到我屋企
佢話要去打波 我心諗
又要落街 = ='
打完波 我地去88搵陳步龍
嘩...下次都係唔好會佢
因為佢好煩 連徐明都係咁講
唉...跟住我地上山
有人咩我地 咁我咪打電話囉(吹雞)
仆佢呀媽個x呀 我d人黎到 佢地全部走灑woo
我真係他佢個媽的呀 唉...跟住我地廿幾人一齊走= ="
我番到屋企啦 ^_^ 不過我下次唔會再早番屋企嫁啦
因為我係屋企好悶呀 = ="
唉...
條死人徐明又咁早走 唔制呀 |
| 刊登時間︰2006-05-13 12:14 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | » |
|
| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
| :: HOEBE 我希望你聽下呢首歌 必殺技 :: |
|
你近來又 再有空 我在防備 別發?lt;br />
能勉強戒絕心痛 但喉嚨還在痛
你在懷舊 我也懂 還稱讚我夠上進
但可惜那時你都不相信
*我道行都低估了你 我以為 撐得起
一句為甚麼不找找你 我練到
再倔強 再絕也 也永沒法比*
#求你別要 如從前 純熟地碰我
而我問我 為何還 能夠碰傷我
不要讓我 一敗塗地 輸得更多 oh...
求你別說 錯過我 其實亦愛我
何以技癢 放過我 你已彷彿有神助
一關心我已經 等於再殺死我#
你未提及 我也知 既是前度 沒法子
如這聖伯納得意 分予你當玩意
數十年後 也知 如果見你我願意
像一關過完 再單打一次
REPEAT*#
求你別說 仍能如 良朋地對我
而我問我 為何還 能對得起我
不要讓我 一敗塗地 輸得更多 oh...
求你別說 錯過我 其實亦愛我
何以技癢 放過我 你已彷彿有神助
一講起你已經 等於再殺死我 |
|
|