2006 年 5 月 8 日 星期一  | |
| 好悶呀 |
好悶呀今日 冇野做
我今日番學就等放學 放學就飲可樂
唉...死唔死呀
HOEBE佢又上MSN 悶死我啦 唔制呀
你地又唔留言 > <"
唉....
|
| 刊登時間︰2006-05-08 05:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 7 日 星期日  | |
| 開始啦 |
我呢個日記 係講我同一個女仔拍拖既日子
好以小說咁 幾好睇嫁 最好就留言同我傾下計啦
琴日再琴日我有個FD 佢叫我去睇佢地學校比賽
我好無奈 不過我見有女 咁我咪去囉
到琴日我同徐明(真名:徐志明= =")
我地去到啦 我見到HOEBE我覺得佢好靚
我同佢一直玩再走 我同佢齊玩果陣時 我好開心
我玩多陣就番左屋企訓教
到今日我一起申就見到我個FD(花名:顏良)
係我屋企部電腦到
我好無奈 我老豆竟然比佢入黎我屋企
到我玩電腦啦 好開心呀
我add HOEBE同佢話做我條女好嗎
佢話同條仔 有三個之約
佢重話我都唔專一
咁我就同佢講我會專一
我講真嫁
到左11點幾我就訓啦
|
| 刊登時間︰2006-05-07 11:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
| :: HOEBE 我希望你聽下呢首歌 必殺技 :: |
|
你近來又 再有空 我在防備 別發?lt;br />
能勉強戒絕心痛 但喉嚨還在痛
你在懷舊 我也懂 還稱讚我夠上進
但可惜那時你都不相信
*我道行都低估了你 我以為 撐得起
一句為甚麼不找找你 我練到
再倔強 再絕也 也永沒法比*
#求你別要 如從前 純熟地碰我
而我問我 為何還 能夠碰傷我
不要讓我 一敗塗地 輸得更多 oh...
求你別說 錯過我 其實亦愛我
何以技癢 放過我 你已彷彿有神助
一關心我已經 等於再殺死我#
你未提及 我也知 既是前度 沒法子
如這聖伯納得意 分予你當玩意
數十年後 也知 如果見你我願意
像一關過完 再單打一次
REPEAT*#
求你別說 仍能如 良朋地對我
而我問我 為何還 能對得起我
不要讓我 一敗塗地 輸得更多 oh...
求你別說 錯過我 其實亦愛我
何以技癢 放過我 你已彷彿有神助
一講起你已經 等於再殺死我 |
|
|