2006 年 5 月 10 日 星期三  | |
| 好唔開心呀 |
我琴日好慘呀 呀HOEBE話唔傾woo
佢話佢電話冇分鐘woo
唉...
我今日重慘呀 我喊呀
不過我係唔會話比你聽我點解喊既 kaka
我今日都係冇咩做 悶到
唉... |
| 刊登時間︰2006-05-10 08:54 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 9 日 星期二  | |
| 唔悶啦 |
我今日 又係番學等放學
放學飲可樂 番到屋企 開電腦
HOEBE 係MSN到HI我 唔...好開心呀== "
佢叫我10點半打比佢喎
好開心 HAHA
今晚我地會講咩
聽日話比你地知啦 |
| 刊登時間︰2006-05-09 05:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | » |
|
| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
| :: HOEBE 我希望你聽下呢首歌 必殺技 :: |
|
你近來又 再有空 我在防備 別發?lt;br />
能勉強戒絕心痛 但喉嚨還在痛
你在懷舊 我也懂 還稱讚我夠上進
但可惜那時你都不相信
*我道行都低估了你 我以為 撐得起
一句為甚麼不找找你 我練到
再倔強 再絕也 也永沒法比*
#求你別要 如從前 純熟地碰我
而我問我 為何還 能夠碰傷我
不要讓我 一敗塗地 輸得更多 oh...
求你別說 錯過我 其實亦愛我
何以技癢 放過我 你已彷彿有神助
一關心我已經 等於再殺死我#
你未提及 我也知 既是前度 沒法子
如這聖伯納得意 分予你當玩意
數十年後 也知 如果見你我願意
像一關過完 再單打一次
REPEAT*#
求你別說 仍能如 良朋地對我
而我問我 為何還 能對得起我
不要讓我 一敗塗地 輸得更多 oh...
求你別說 錯過我 其實亦愛我
何以技癢 放過我 你已彷彿有神助
一講起你已經 等於再殺死我 |
|
|