22/9
今日系星期六厄.
今天不用返學呢.
因为学校嘸电呢.所以廳日要返.
卡卡.学校都稳吉噶.,卡卡.
今日早上.都好早醒呢.
因为今日妹要返学.
佢返学嗰阵.超醒佐我.,
卡卡.後來8点几就醒呢.
就玩电脑呢.
到.10点多.
妈咪叫我去剪頭發呢.
就关电脑.落楼去囖.
点知.落到去又话妹准备放學.
下午先.
卡卡.挑.
到佐11点几.食完饭.
又话叫我国庆放假先去剪.卡卡.
又去打麻将.挑挑.
返学甘耐.
我次次放假都差呒多去打麻将.卡.
本來佢自己话.
4.半就返带我去.
到4点半仲未返.
我就打电话去.又话打到5点.
挑.後來我就好火囖.
就话佢$#$%&*)+$%$#.
我就去冲凉洗頭.
冲完凉.洗完頭.佢又返佐來.
超大声闹返我.挑.
我爸又闹我囖.卡.
我都呒知自己做错D乜.
挑挑挑.好陵气囖.~!!!!!!!!!
後來就去剪唄.
剪喇嗰堡堡.呼呼呼呼.~~~
剪嗰阵.我妈烦嗰乜甘.
狂打电话來問我部mp4摆系边.
惊死我带去返學甘.妖./去去去.
剪完.就返學噜.
返到去.见到慧珊厄.
佢出去呢.就問佢出呒食饭嚒?.
後來佢就话出厄.
YEAR.有人出厄.我都嘸食饭厄.
早上食佐早餐到而家.
饿死鸟.卡卡.
去佐章鱼丸食呢.
一边食.慧珊一边等佢F來.
卡卡.点知佢嗰F居然是~~~.........
整到我呒敢抬高頭.
呼呼.好才佢见无到我.卡卡.
食完就肥学校喇.
尒玲後日生日厄./
今日買佐嗰蛋糕來庆祝哦.西西.
西西.尒玲这家伙好搞笑呢.
日日都笑口常开給.^^.
唱完生日歌,就许愿.切蛋糕噜.西西.
食完就上晚修噜.
D男仔.呵呵.
话今嗰月做乜有甘多蛋糕食.呵呵.
10月頭又有得食喇.呵呵.
尒茵我也准备生日嘛.西西.
23/9
卡卡.今日要返學噢.
我带佐电话返學.不过廳日就要被妹囖返K噜.呼呼.
晚修.發生佐件不愉快哒事厄.就是........呼呼.
可怜哒我.~~~~~
發生佐件事後.
心情超级呒好厄.
为有小小事.都發火.卡卡.
同學們对不起噢.**.
24/9
OUOU.今日又要着礼服喇.
死人大肚婆裙.样衰衰甘.卡卡.
评估组D人今日來喇.
卡卡.学校就系识扮也.
又買花.又做嗰样又整嗰样.去,
沙中就系识做哇.~~~~
下午有体育课呢.
呒使着.好耶.^^
大松.带佐嗰"囖由"來食,呵呵.
搞笑囖.好味.食完嗰"囖由"皮.
系甘嘢系人哋嗰頭.卡.
好才嘸整我呢.,^^
晚修.作业多到死死下,
第一节晚修.上上下.
班主任同一嗰老师來佐.卡卡.
预感不是有好事喇.,
卡卡.被我古中佐.
评估组D人.廳日要來廳我哋噶地理课.
卡.超隆重.
因为成校.嗰嗰班都呒抽.就抽中佐我哋.
卡卡.
整到成晚都要睇地理书.
作业都未做玩厄.悲哀.
现在越來越不够训呢.
嗰肚今日又开始痛喇.好辛苦厄.~~~呼呼.
今日有件值得开心哒事噢.
就是.我們班哒黑板报囖佐.
全高中哒第二.西西.开心.^^
25/9
今日星期二喇.
第二节课就系公开课.
卡卡.一大早.级长就來佐好几次.
來整班上D也.
讲下上课一定要点要点....卡卡.
早读就嘸佐喇.
仲调佐几嗰重点班噶人落來.
话以防上课时.嘸人回答问题时.
但後备.卡卡.不用吧.~~~晕死了.汗.....
第一节系物理课厄.
重点班D人都系一起上.,
今节课.系由始以来.廳得最认真.
最明白噶一节课.OUOUOU.值得开心.
第二节.公开课喇.
第一节一落课.级长.班主任......
嗰嗰都落佐來.讲上课注意D也.OUOUOU.
公开课好成功厄.
西西.级长都赞我哋班.西西.
下午.上佐两节课就去睇表演.
卡卡.睇表演前'水火箭比赛.厄.
好激动噢.我哋班第一.YEAR.好兴奋厄.
班主任都兴奋到跳起身.西西西西.
4班.就是非一般哇.哈哈哈.
後來就看表演喇.
好多表演都睇过哒.嘸feel喇.
均均都有表演.
OUOUOU.望见均均.,
又想起10班喇.,呼呼呼.
5点30分.终于完垃.
评估组的人都走喇.呼呼.
就肥去冲凉噜.
卡卡.今日系中秋节噢.西西.
妹妹带佐盒月饼被我厄.
晚修我带佐返学校.,
好受欢迎厄.好快就食完噜.^^
今晚.一上晚修.好多班都有活动厄.
一楼.嗰嗰班都睇电影厄.就系我哋班嘸.
後來第二节课班主任來播呢.西西.
好好睇厄.
第一年系出面过中秋厄.感觉蛮好喔.
西西.开心.上一年哒中秋.是我牛一.
好难忘的一年.厄厄
今年望也是难忘的一年.
因为有新同學你們的陪伴.^^
真哒好开心來到这嗰班,
也好高兴认识尓們每一位同学.
尓們每嗰都好好噢.
希望我們会好好相处这一年.^^
祝大家中秋节快樂噢.^^
26/9
今日系返學的第四日喇.
OUOUO.时间过得好快厄.呼呼.
准备9月又过喇./卡卡.
今日第3.4节课.老师都去开会喇.
都自习噢.好耶.西西.
晚上.發生喇事喇.
OUOUOU.
不祥的预感噢.
27/9
星期四喇.OUOU.
今日早上.物理老师俾佐嗰:"囖由"斌.呵呵.
佢系上课嗰阵整來食.
整整下.班主任摋佐入來.哈哈.
笑死我哋喇.哈哈..
佢真系好搞笑呢.西西.
後來班主任都笑鸟.
班主任走後,.佢又继续整.
整完.就被佐我哋食.
厄.好酸厄.>~<.
不过都好味道.西西.
哩几晚都同嘉欣去食宵夜厄.
我胖死呢.呼呼.
今晚.去食宵夜食.
见到权.叫佐声佢.
佢就被佐张卡我哋喇.
OUOUOU.
请我哋食宵夜噢.好好噢.
西西.多谢尓哒宵夜噢.^^.
28/9.
本來话今日会停电哒.
点知都嘸停到.卡卡.
学先又稳吉哒.
中午肥家喇.OUOUO.
妈咪话我.好似前世嘸食完饭甘.西西.
始终都系屋企D饭好味道厄.^^
晚修.语文婆傻BB哒.
要我哋用晚修时间.一定要写埋篇作文.
要比赛哒.
一时间要我哋写.点知点写.
乱写吧,都嘸感觉.点写得好哩.
作业又未做完唲.
最后一节晚修.
化學老师要我教光同枫做化學.
悲哀死鸟.我也不是很懂厄.
好才华哥后來被佐本作业我.
救喇我.OUOU.
那嗰枫真系整到我嘸也讲呢.
一开始就要我直接写答案比佢就得喇.
点知後來话.都系帮佢做埋.卡卡.
好才超超好人.帮我搞掂佐.OUOUOU.
晚修.搞掂D也都好夜呢.
大松要请我哋食宵夜噢.
OUOUOU.就去喇.西西
今天过得不知道为什么好开心.西西.
可能情绪化吧.,
不过.开心好过不开心嘛.西西.
晚上.超超借佐电话被我厄.
顺便帮佢冲电电.西西.
超超也好好哒.^^.
29/9
OUOUOU.
返埋今日.终于可以放假喇.
嗰嗰好兴奋噢.西西.
我也不例外喇.^^
下午.上完第一节课.
我地就好好好兴奋呢.西西.,
因为下午上两节课就放学.^^.
数学课.一开始.
因为昨晚要写作文呢.
所以好多同学的数学作业都嘸做完.
老师發火说.什么时候做完什么时候讲.
什么时候讲完什么时候讲完.
什么时候放学.卡卡卡.挑.
所以嗰嗰的心情都不好.
都好气.
不过后來老师还是在后半节课讲完喇.
同学的心情都超好厄.都好精神.
好认真听.西西.
人嘛.就是情绪化.西西.
人家放.7.8.9天.
我們才放4天.哎哎.悲哀.
还要分开放.30.1.2放.
2号晚就要返學.7号又放.
7号晚又要返.
8号军训.,呼呼.悲哀死鸟.
作业又多死鸟.呼呼.
试卷多死鸟.可怜的我們牙.呼呼.
|