15/9
今日系星期日噢.
训到,10点左右.
俾我妹打佐嗰电话來.超醒鸟.
话去饮茶呢.
卡卡.後來我嘸去呢.
我妈咪都嘸去.
就去鸟買也.~~~~
買完嘢肥家.已经12点几呢.
我1点就要补课厄.
食佐D面包就补课噜.
去去去.我好讨厌那嗰补课老师哇.
以为自己好叻甘.去.
费事晒口水讲佢牙....卡卡卡.
补完.已经成3点喇.
我就即刻整也.整寿司噜.
时间好赶厄.
但系应承佐班同學整呢.就要做到.^^.
经过两嗰几钟後.,终于整完噜.
就马上冲凉返學噜.
返到去.嘉欣嘸几耐都來佐.
西西.嘉欣廳日生日.
不过佢今日買佐嗰蛋糕提前庆祝呢.
卡卡.这嘉欣真是哒.
处处都为别人着想.哎哎.
真系嘸佢乎呢.* *
嗰4副班长.仲整D蛋糕整系我件校服到.卡卡.
衰衰衰唲.哈哈.
17/9
今日系哥.嘉欣牛一厄.~~~
祝佢哋."生日快乐.身体健康.笑口常开.^^
18/9
今日.中午留底帮老师打嘢呢.
卡卡.老师部电脑仲衰乜.
打下又死打下又死.悲哀.,
经过一番努力打完鸟.
我已经惊会再死.所以就保存佐系共享文件到.
点知.最后真系死佐机.
心捻.好才我保存佐.
点知.后來练体操嗰阵.
老师话.嘸.呼呼呼.悲哀.
话'原来保存系D.C.E.盘都得.
其他D文件.一重新开机就嘸晒.呼呼.可怜的我.
明天又要打过.悲哀.
眼睛好累厄.~~~~~~~~呼呼.
19/9
OUOUOU.
今日体育课训练体操厄.
因为廳日下午要比赛噢.
卡卡.美术课都用來训练呢.呼呼.,
成朝都嘸水饮厄.可怜.
渴死鸟.呼呼呼呼.~~~~
後來训练完.终于有水饮喇
卡卡.一饮就饮埋成樽呢.西西.
太口渴呢.^^
晚修又去帮老师打也喇.,哎哎.
本來老师话要我中午去打哒.
但系我中午呒训交噶话.下午真系好难顶.
好累哒.所以就晚上去呢.,
呼呼.今次部电脑又鬼死甘好.
知道保存系边喇.
又呒死机甘.去.~~~~~稳吉噶.
帮老师打完也後.
上佐下blog.就肥课室呢.西西,.
20/9
今日.知道喇好多事.
知道喇一些##$%^&()__^$##$^&*.卡卡卡.
下午体操比赛厄.
我站第一排.嘸奈死鸟.卡卡.
痴痴她們班好好笑厄.
嗰嗰一边做操一边笑.呵呵
可爱的一群家伙.哈哈.
最后我們拿喇第4.
不错喇.西西.
21/9
今天星期五喇.
OUOUOU.
下午放學就可以肥家喇,好耶.^^
下午我們好好厄.
因为课室要弄电脑.
成嗰下午都系音樂室上.
西西.
本來不是哒.是去普通课室哒.
但系拿些课室都有班在上.
就去喇音樂室,^^.
我們真好才噢.西西.
超哥'搞笑哒家伙.
上音樂课时.我嘸聊呢.
佢借佐部电话俾我玩.
後來問佐佢句."超哥.可呒可以借俾我玩多节课牙?.
卡卡.
佢廳完之後.超大力甘拍佐下张台.
话"4年沙中同學,同我讲埋D甘噶嘢,
呵呵.我呒系好明咩意思呢.
就话"甘者系借定呒借噢?.
佢就话".甘系嘸问题喇.
卡卡.这嗰死超哥.
真系俾佢吓死.
下午帮手整完卫生先.5点左右.
同嘉欣一起肥家喇.
OUOUOU.肥家.真开心.^^
卡卡.沙中都呒知搞乜.
星期六初中要返學.高中呒使.
星期日.初中呒使.高中要.,
晕死鸟.~~~
卡卡.我哋下嗰星期仲要连上.8日课.悲哀.
放學回家後.去小學找美术老师呢.^^
給老师送礼噢.西西.老师們开聚会.
叫我一起玩.我说不呢.,
祝老师們身体健康.工作顺利.
国庆国庆.
10y6R.,我的破蛋日.
西西.~~~~.期待.又长大一岁.哈哈哈
|