OUOUOU.
肥家喇.西西.
现在告诉尓們尒茵今嗰星期在學校發生的事唄.^^
9/9
下午.4点几就返學噜.
因为要出板报厄,
所以早就甘早返學呢.
点知泛到壆校.D男仔开佐.
出去打球嗰阵又关佐门厄.悲哀,
等佐好耐.都未返.
惟有自己爬窗唄.呼呼.發觉自己好勇噢.哈哈,
爬佐三次先爬到入去呢.
仲整淤佐只脚.呼呼.痛死鸟.
黑板仲未擦厄.呼呼.
惟有自己擦喇.哎哎.
後來华哥來佐.超好.,帮我擦黑板.
又俾歌我廳.又被意见我.
又请我饮水噢..好好噢.
尒玲後面嗰嗰男仔都好好厄.^^.
都帮我手.
出佐两嗰钟.先出佐小小.呼呼.
因为我們追求完美.西西,
最後晚修.全少俾佐串鸡柳我食呢.,西西.
晚上都嘸食饭呢.所以就食佐噜.^^
谢谢全哥噢.
又1天鸟.卡卡.
10/9
今日系返學噶第二嗰星期呢.
D同學都差呒多全部都識呢.
佢哋嗰嗰都好好呢.都好纯噢.^^.
喜欢这嗰班耶.,西西
下午.妹囖佐D汤俾我呢.
我预感系"椰子炖鸡".
卡卡.後來看喇.'真得是耶.
爱爱爱呢.好喝.
下午第一节课系体育课.
我哋就去佐篮球场等老师呢.
卡卡.又练篮球.嘸聊死喇.
仲整到件衫超污糟.悲哀死呢.
下午放學.6点前又呒可以返宿舍.又呒可以去饭堂呢.
嘸聊嘸聊.就去了初中诳诳唄.
顺便囖埋D也.^^
囖完也就返佐课室出佐下板报.
就肥宿舍呢.
D老师又话呒可以提前返去.
点知我哋返去嗰阵.
D人都食完饭.冲完凉呢.卡卡/.
後來即刻上去冲噜.
嘸食饭呢.,
冲完凉就返學呢.
晚修發生佐两件事噢.卡卡.,
嘸feel.
今日系教师节噢,
祝老师們.教师节快乐噢.^^
又1天鸟.~~~~~~
11/9
今日中午.留系课室出板报呢.,
嗰板面出好晒呢.蛮满意呢.西西.,
华哥中午要开会.所以嘸返宿舍,
佢知我嘸食饭厄.
俾佐只奶.仲有生果.但系我後來都系嘸食生果呢,.
好好噢.
出完嗰阵.已经成点7呢.,
洗完笔.摆好D也.卡卡.
就训佐阵'好累噢.
後來我妹囖佐红枣水被我噢.^^
爱死妈妈喇.哈哈
第一节课系数学课厄.
卡卡.可能太累呢.
好眼训噢,
训下醒下.训下.醒下.超辛苦.
次次醒.都系俾恶梦吓醒.卡卡卡.
第一次上课發恶梦.
第二节课系数学测验厄.
题目不难也不易.
但我都嘸什么把握喇.呼呼.
返晚修嗰阵就好好天呢.
点知放學'落大雨厄.悲哀.
我把伞又被佐我妹囖返去整.
淇把又留系K
莹把又摆佐系宿舍.卡卡.悲~~~~
惟有冒佐雨跑呢.卡卡.
哎哎.成身湿晒呢.
冻冻呢.都嘸办法呢,
返到宿舍,抹佐下头同身.
太眼训呢.就乜都嘸理.
湿都照训呢.因为嗰头好湿厄.
惟有躺系床到.把嗰头伸出去吹呢.
嗰头很累厄.但都嘸办法呢.
可能累的原因.就甘训着佐呢.
预感.明天感冒厄.呼呼.~~~~~
12/9
今日中午肥家喇.^^.
琴晚的预感嘸错呢.
今天早上一起床就狂打阿次.
卡卡.後來食佐几粒感冒药好多呢.
中午返到K.
上佐网.都嘸训交呢.西西,
返到学校'就黑眼训呢.辛苦厄.
今晚又嘸落雨呢.卡.
带佐伞又呒落.
嘸带嗰阵.又落鬼死甘大.去.......
今日都好累噢.
返到宿舍.
廳廳下MP4就训着佐喇.ZZzzzzz....
13/9
今日廳到消息.军训推迟厄.值得高兴.哈哈.
早读.我哋要影相厄.
但系我哋班都呒齐人的.呼呼.
少佐小玲'佢哋呢.佢哋去佐跳舞.
老师稳呒到佢哋.后來都照佐呢.
今日中午.我自己留底來'出埋嗰板报.
淇话帮我手.我说不用
以为她不舒服呢.
食佐嗰包.
华哥今日又嘸返宿舍厄.又系要开会.
佢又系知我嘸食饭呢.
又買佐只牛奶同雪羔杯被我厄.
仲想被埋嗰米线我呢.OUOUOU.
他真哒好好厄.
谢谢他噢.
出完板报已经1点7呢.,
超累厄.全部都系我自己搞掂.
出完应该开心先系.但系我一D都呒开心呢.
都5知点解.
後來我训甘交.
鹏整醒佐我.我就好气话佐句"尓傻仔嘛".
就嘸理佢喇.我都呒知自己点解会發甘大火呢,
心情郁闷厄.~~~~~
哭鸟.
成嗰下午都差呒多嘸同佢讲也.
後來我画甘班旗.
佢行佐过來讲佐句"太阳出來了".
呵呵.就好喇.^^
卡卡.下午活动课跑步厄.
3圈.好辛苦厄.呼呼/.累厄..
晚修犹如往常.哈哈.
又1天喇.^^
14/9
今日系星期五喇.
卡卡.时间好快噢.
中午肥家喇.
训中午交时.又系發恶梦牙.悲哀.~~~~
西西.囖佐电话用呢.开心.
晚修作业多死鸟.呼呼.
明天开家长会噢.
廳晚就可以返K呢.~~~~
返到宿舍倾佐好多也噢.西西.
廳大家甘講'我都有小小呒中意"某某某人厄.^^"
不知道为什么.~~~~
上q同謙倾佐阵.
佢就要我训.呒同我倾.
后來我训呒着.就同权佢哋倾呢.
倾到成.3点几噢.^^.就训呢.
15/9
今朝起身.超眼训.
琴晚实在太早训喇.哈哈.,
又话嘸数学课.
点知第一第二都系数学课.
第二节课去佐老师办公室整班旗噢.
西西.一节课搞掂.蛮满意喇.~~~~
中午.我哋叫佐外買.
食完也就大扫除呢.
我自己一嗰整埋成嗰宿舍入面.
小玲佢哋就负责出面.
佢哋辛苦D呢.多也整噢.
我扫完地.拖完地.捻住帮下佢哋手.
佢哋都整完噜.
OUOUOU.好干净噢.
感觉好舒服呢.西西.
洗佐嗰頭'卡卡.爽死喇.
坐佐阵就返學喇.
下午上佐三节课後.
就开家长会呢.
开到成6点厄.卡卡.
差呒多最迟我哋班.
开完就肥家喇.
OUOUOUOU./
想念我的电脑.哈哈.
讲笑喇.终于有假放喇.开心.^^
|