琴晚.食完饭'嘸聊呢.
咩睇下有咩电视睇唄.
OUOUOU.按按下.哟哟.
华娱卫视嗰出"星光大道."好睇噢.
我爸都话好睇.呵呵.^^
好紧张哒.嗰嗰主持人又好鬼搞笑喔.哈哈.
踢场D人都好犀利噢.
卡卡.第一次睇'已爱上他們喇.
特别是嗰嗰林宥嘉(才19耶噢.
觉得佢好咔哇依好帅噢.西西.
唱歌又好廳呢.OUOUOU.
最后嗰幕好感人呢.
整到场上几嗰歌手都喊埋.呼呼.~~~~.
呼呼.甘又睇完喇.
甘又要到下星期先有得睇.
下星期继续追.西西.
睇完.玩佐下电脑就滚去训呢.,
卡卡.好都蚊厄.就用电话上下.
后來hz就q我.问佐我D也.
就同佢倾佐阵.先训.
训到中途又醒.哎哎.悲哀.
今朝'8点几就起身喇.
去配眼镜'卡卡.
我妈咪呒要我配眼睛匡呢,
後來我自己出佐百几'配.哎哎.
镜片就妈咪出钱.哎哎.
上嗰星期先自己出佐钱影相.
买书.用佐成百.而家又自己出钱配.破产喇.可怜.~~~~
后來去佐下民心.就滚去婆婆度.
到12点几'我同妈妈就走喇.
因为妈下午要加班噢.我下午又要返学.就费事喇.
妹下午呒使返'所以就系婆婆度玩喇'今晚妈妈先去接佢.
两日假期又甘过鸟.哎哎.
今晚死期来临.卡卡.
神牙"保佑我牙.!!!!!!
|