づい. 茵の成長 ∽ 拼圖ˇァ々、
部落格更新为:shayin91106.blog.163.com.
xia0y1n
暱稱: .(∩v∩).'茵茵仔.
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
累.
2008-10-01
上學 第四周.
上學 第三周.
2008-09-14
文章分類
全部 (139)
*.爱爱歌詞. (9)
*.心情. (33)
*.生活點滴. (97)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 139
留言總數: 35
今日人氣: 8
累積人氣: 2296
2007 年 10 月 20 日  星期六   晴天


2007-10-20 分類: *.生活點滴.

上星期因某些事.整到我嘸乜心情喇.
同学们都好关心我厄.多谢大家厄.大松佢哋都话我静佐好多呢.
丫全整我.我都嘸点".佢就话"笑下喇.几日嘸见你笑
过佐几日都把事情睇轻佐.心情都好点呢
大松佢哋就又话我呢."而家,见下我笑都几呒容易.呵呵
星期二又开始出板报喇.下星期要检查呢
出佐3日.出完噜.好累呢.哎哎

 

这星期一开始.全部月考成绩都出來鸟.
在班上排名有几科自我感觉不错呢.
有几科也不知道怎么说喇.感觉OK哒几科有:
语文.64.5  化學.75.5(最满意哒.^^)  
生物53.(全班第二噢.^^)
其他考得不怎么样喇.还是不提伤心事好鸟.呼呼.

星期六晚.要整下星期投标D也厄.
整到成2点几先训.星期日7点几就醒佐噜.
9点几先起身.卡卡.就滚去婆婆家喇.婆婆家热闹呢.

下午就滚去上學鸟.嗰晚.雅诗嘸讲佐嗰D也....
整到我同雀兒成晚都好惊呢.就飞信息同妈咪讲佐成件事呢.
叫妹妹廳日拿快玉被我喇.哎哎.好恐怖厄.~~~
返到宿舍都呒敢一嗰人训.雀兒就同我训呢.
哎哎.嗰雀兒真是哒.把成身都用被盖住.晕死鸟.

下午就要交投标方案呢,为鸟更有把握弄好,
我中午留在学校弄呢.中午嘸训交.下午上课好辛苦厄.超累.

星期二.竟标喇.下午噶第7.第8节课鹅.
成28嗰班竟噢.我哋系第22号.其他班都整得好好厄.
我哋班也不差噢.大家也尽喇力.
成绩廳日先公布呢.竟完标已.6点40分呢.
我哋就买佐嗰包同水食.就当晚饭鸟.

晚上.我要去评黑板报噢.year,^^
评完就滚回去做作业呢.
第二天.竟标成绩.板报成绩.竟标失败鸟.
但我们哒板报第一厄.year.
上嗰月第二.这嗰月第一.又为班上加分喇.开心开心.
拿喇名次是好哒.但却觉得压力又大鸟.
下嗰月得板报又开始烦恼鸟.哎哎哎.......

星期四中午.同雅诗混佐出去厄.和韩国唄唄去喇真工夫吃饭噢.
本来我哋系话去韩国K看看哒.,但系佢又呒肯噢.
就借车被我哋出去呢.哈哈雅诗扎车搭韩国返K先.
点知雅诗的车术惊人.即将到达目的时.
把韩国弹佐出去喇.哈哈.笑死我.
后來就同雅诗到处滚喇.差不多两点.就滚去上學喇.
 
星期五.终于运动会喇.好开心鹅.
我写喇好多搞子厄.好多都读到喇.西西.
一开始我觉得好似嘸点读到呢.,后来就同嘉欣上去再投喇.
我哋系甘望住老师同D学生,后來嗰老师一望后來就完见我哋呢.
就话;那么认真看牙?.我哋就话."是我们班哒."
然后嗰老师就话我D搞写得呒错呢,要我参加文学社厄.晕呢.

仲见到椿燕呢.这家伙还是那么瘦呢.
燕牙燕'吃多点呢.太瘦喇.呼呼.
后來就请喇燕吃紫菜呢.不过嘸有散钱.只请喇少少呢.
下次再请过噢.西西.

韩国唄唄跑四百呢.我们都很激动.
都为他加油.准备到终点时.他停下喇.我们都觉得不对劲.
真如我们所料,韩国唄唄哒脚旧伤复发喇.筋再次拉伤.

下午,韩国唄唄还是带伤去跑200米预赛喇.
跑挖.他再次摔下.脚底得皮掉喇.血流喇很多出来.
我们的全体同学都很担心他.他却还笑西西哒,呼呼.

我们都劝阻他不要再跑.但他还是坚持着.
我们一看到他冲向终点的那刻.真哒好兴奋厄.
全体同学都跳佐起身.但看见他的表情'好痛苦厄.
呼呼.我哋都好心痛厄.都眼湿湿喇.呼呼.
好才.到最后'校医帮佢包扎好.仲行到呢.
不过我哋都知道还是很痛呢.呼呼.

本來返學嗰阵買佐只水被哥哒.
但系他后莱有事.就嘸要到喇.那就算唄.卡卡.
晚上.

主席台的老师要求小玲同我去采访有关今日韩国唄唄的比赛厄.

他说得话.弄得我们都想哭呢.呼呼.

今晚'晚修提早放学喇.
一放學'我同小玲就赶返去写采访嗰篇牙齿喇.
写到.10点几.我顶呒顺喇.就训喇.

今朝.5点几起身继续写嗰篇也喇.因为小玲话今日早上就要交.
呼呼.经过一番的赶工.6点几终于写完喇.
好累厄.好眼训.就训佐下先返學喇.
今朝系最后一日喇,有4*100厄.韩国点都要跑厄.卡
卡我哋又再次担心他喇.

但最后'用他顽固的心理.换來喇第一.
我们真哒好感动.好开心,.同时也替他担心.
因为脚伤口又大喇.哎哎哎.~~~~
韩国唄唄牙韩国唄唄.你要快快好起来噢.
两日噶比赛.真哒好热闹牙.
我哋班的成绩也不错噢.是全级第4噢.
 
哩两日仲见到好多10班的同學們噢.好开心噢.
但感觉已不像上一年运动会的感觉喇.
全都变喇.好想念10班噢.呼呼.如果时间可以倒流.多好.
10班'定会更好.卡卡.

下午.本来系同雅诗'雀兒去清华哒.
但还是因为时间原因.嘸去成喇.呼呼.惟有又等下次噜.呼呼.