29/3
今日.早早就醒佐呢.~~~~...
做埋作业.就上网唄.~~...继续睇恶作剧2吻.睇佐好耐都未睇完呢.
嘸时间睇呢,.
睇下...楼下好热闹噢.~~....
以为什么事.原来表哥表姐佢哋返佐.
因为我哋提前拜山.听日拜....
我哋嗰嗰都以为佢哋听日先返.
点知.今日成班一起返齐,.~~~....热闹哇.~
不过.都没点呢.
下午就要返学.,4点多就走喇.
同妹.珊'行佐下7色..去大快活买佐D面包.
然后去汤记吃也.当晚餐.
见到全佢哋.全超衰厄.卡卡卡卡.~~~...
我走先..返到课室'得我嗰.
嘸聊聊呢.`~.哎哎.
晚上.月考成绩大多数都知道喇.
嘉盛话我数学六十几噢.
其实我一开始不太相信喇.
后来.落课'我就自己滚上去睇呢.
哟呼.真系噢.64.耶.开心.
不过.其实还能考得高点的...
不怕.继续努力,
后来就睇埋出佐成绩嗰D喇.~~~~....
呼.一天了........
双休就甘嘸佐了.
放不放也一样.好不好.
30/3
今日.热厄.~~~~....
好多人都今日拜山厄.
我哋都系.捻住请假去拜.
我妈一开始又话是但.后来又话呒好.
稳吉的.`~~哎哎....
今日好累噢.`~~....哎哎.
中午.古q我厄.
佢星期四来噢.哟呼.`~.
就同岛岛佢哋讲喇.~~.....
下午.,见岛岛同N99成日都话咩飞信咩飞信厄/
我也好奇嘛.就叫岛岛帮我整呢.
整佐之后.
嗰死岛.
又呒识英文喔.又难有文化.成日狂骚扰我.
成日都飞."欧发""欧发"...哈哈哈哈.~~~...
傻BBB的自恋岛.哈哈哈哈,.~~.
晚上.还是那样吧,~.
近来喜欢宁静.喜欢自己一嗰.
我怎么喇?.
31/3
今日.4点几就醒佐.训呒佐.
滚来滚去.5点左右先又训得着.
后来.到6点就起身喇.落雨噢.`~~
整完卫生.就走喇.~~~..
班主任话要着礼服噢.但落雨噢.
我都系照着呢.~~~.....
第一嗰返到学校.见嗰嗰都嘸着礼服.
我都换返运动服喇.
后来就.
吃早餐.睇书........
不用升旗呢,.卡卡卡.
体育课.自习.耶耶耶.~~.
下午.三节课都系班主任课,.
卡卡.,
晚上.画画.同3班一起.
努力努力.
又一天.
1/4
卡卡.愚人节噢.
首先祝大家愚人节快乐噢.
新哥厄.琴晚居然同我哋讲.
话."你哋听日嘸玩我厄...
然后又加多句".玩.玩玩英语老师.
哈哈哈哈.超衰厄.
哈哈.今日第一嗰就系玩S汗憎.
话新哥稳佢.佢话呒信.叫我嘸玩佢囖.
然后本来捻住.哎'都系呒玩喇.
但系后来都系继续玩.我就话"系真哇.你嘸信囖.
哈哈.然后佢都话呒信.
我就嘸哩佢.出佐去.
后来.佢跟佐出来.问我系呒系真嗰.
我就话.系哇.哈哈,.
佢信囖.滚上去喇.~~~.哈哈哈.
后来全.佢哋摆佐嗰水捅系门上.
我就话.第一嗰中焦的肯定系S汗憎.哈哈.
真系囖.哈哈哈.爽歪歪..
上Q.嗰嗰都飞信息来"我爱你.我喜欢你.我暗恋你很久.
哈哈哈哈...我一开始都呒记得系愚人节玩人噶呢,
后来信息搭打到一半.先记得.
就配合佢哋喇.哈哈哈.~~~~....
晚上.收到几嗰朋友的信息.
好久嘸聊呢,.
大家甘话喇.
一天.........
2/4
星期三呢.`~~.
清明时节雨纷纷..真是的,
落佐一嗰星期雨鹅.~.
哟呼.`~~.全部成绩都知道喇.~
我好心急呢..想知道自己进步喇还是退步.
就上去稳新哥'睇成绩单呢.
哟呼.`~~~.
进步了.
全班.11名.开心.
不过我还要努力.`~~~~~~~........
月考'不能算什么喇.
期末成能知道自己的水平.~~~..
卡卡.我哋班好受欢迎噢.
好多公开课系我哋班上.
听日'全区噶英语公开课.
仲有数学公开课.下星期噶历史公开课.哈哈.
太受欢迎喇.`~~...
晚修.数学老师要我哋自习听日噶也.
我自习呢.还算是懂了吧.~~.
英语老师噢.
过度紧张呢.`~~~...晕死.`~~.......
不过佢的压力又系几大咕.
因为.高一全区公开课有我哋班同7班呢.`~~..
所以好有压力咕.
成晚都系我哋班讲听日要注意的东西.晕死鸟.~
明天好像好多事噢.
几节公开课.
下午.古来我們学校体检.
然后就放假喇.哈哈哈.
期待明天的到来.
3/4
3点几醒佐就训呒着.
就上Q呢.`~~.
黑仔就Q我喇.
就倾唄.
仲有佢朋友.
倾到.5点半我先再黑多阵'就起身喇.
好早就返学喇.~
第一节就系数学公开课.
第三节英语呢....
去初中部多功能室上.
哇.超多老师厄.真系.`~
话有.九十几嗰呢.`~~.
第一次呢.
节课上得都不错吧.觉得蛮好玩的.哈哈哈.
中午.返到宿舍.KK超兴奋'话"泳茵.好开心厄.放三日假厄.
呵呵...嗰傻KK.甘兴奋咕.~~~晕晕.
洗完头就收到古信息.
话来甘沙中呢.
一点半左右.就话来到.
牙牙.甘快咕
宿舍都未开门额.`~~...
后来就拉拉棱整完也.走喇.
打电话被岛岛佢哋.
又话而家走.点知'等佐佢哋超耐.卡卡.
稳吉咕.~
后来就去稳古呢.
系主席台噢.我哋就行过去喇.
哈哈...见到古噢.我就马上叫佐声"古哥"哈哈哈.
睇我几识做.哈哈哈哈.~~~~.....
后来.亚峰'嘉盛都来佐.倾倾倾.
嗰臭古.望住我话'来嗰拥抱先喇.哈哈.
我就话"痴扇"噶.哈哈哈哈...傻BB咕.
后来就打电话被小0呢.
小0好兴奋呢.跑到落来.仲静.凯琪.
哈哈哈.~~~.
后来.静同小0.同古一起返我哋班喇,.
哟呼.班上D人都好惊讶喇.
D男仔厄.嗰嗰都来嗰拥抱.哈哈哈.
打铃呢.嗰嗰都叫古留底一起上课.
哈哈.语文课..一开始'怕老师呒比呢.
点知'老师好好噢.我哋话'老师.有新同学.
佢话'哦.好的.
哈哈哈.就起起上课呢......
上到一半.古就走喇.因为要体检嘛.`~~...
就上Q倾倾倾喇.哈哈哈.
上完物理课.放假呢.开心开心.`~
本来念住去信心买寿司紫菜咕.点知买晒.
后来念住嘸紫菜'买大菜糕整.点知又买晒.晕囖.
都嘸也买到.
然后就帮妹去买邮票.然后就去搭佢放学.
去佐大快活买面包.再去365睇下有嘸紫菜.
因为应承佐班同学仔'整寿司嘛....
耶.有噢.
虽然比信心贵噢.但都呒系成日整.就买佐喇.开心.
终于买到呢.`~~....
后来又去佐'皇码'呵呵.
妈妈佢哋想吃嗰度D面包嘛.~~~.
买完就滚回家喇.~~~~~.........
然后准备返到K嗰阵.
妈妈又话买返杯粟米汁饮.就买喇
几好饮几好饮.~~~.
返到去.煮饭.冲凉.
好多菜厄.
都吃呒晒呢.`~~...
嘸聊聊唄/
又一天.
明天开始放假喇.
爽歪歪.
其实还有很多事情呢.
但太多喇'不知道怎么打喇....^^
|