5/4
今日厄.清明呢.清明节快乐噢.
沙中'转死性呢.真得放假鸟.`~~~哈哈哈哈.
由于我哋上嗰星期提前拜佐山.所以'今日就嘸去呢.~~~~..
早上.妹佢哋去佐我婆度.我厄'佢哋去嗰阵;我正在睡眠状态呢.西西.
婆婆佢哋今日先先去拜山.
话超多人.超塞车....卡卡.
好才我没去呢.
今日又嘸限好天呢.
落佐成嗰星期雨'今日居然出太阳呢.
又好热呢...
嘸聊聊呢.
就做作业呢...
做完.就睇佐下电视.
电脑又坏佐.哎.嘸奈.
次次放大假'都会坏的.哎哎........
晚上'还是那样子吧....
甘又过佐一日喇.
5/5
今日吃完早餐.就滚去表表度上网呢.
稳资料.玩玩电脑甘呢.
后来.上Q呢,
静说她生日在K频搞.问我去嚒喇.
我就话.呒知道呢.要看家人被呒被.
然后古又Q我呢.问我今晚去嚒?.
我还不知道喇.
和他#$%^&()__+$$#%%$*$^()!...
哈哈哈哈.
后来就问佐下雀兒.
问问下.就和她聊聊聊喇.哈哈哈哈.
聊喇好多哇.哈哈哈.
后来.妈妈说去M记买也被我地吃.问我吃咩.
哟呼.少有.(佢好少被我哋吃M记D也咕.热气呢).
后来我惊生暗疮厄.就话.我呒要M记呢.
我要龟灵糕.西西....
后来.问佐家人.被我去噢.不过要早返.
就滚去冲凉呢.差呒多5点.滚去新桥稳雀兒喇.哈哈.
一去到.哎哎....就见到鹏妹囖.晕死囖.哎哎哎.`~~~.....
乜都见呒到乜都见呒到.系甘行系甘行.西西...
然后雀兒就出来接我喇.
卡卡.雀兒屋K.好令咕,又干净厄.
去到'时间尚早.雀兒就叫我教佢数学呢.就教喇.
哎'''3分钟热度的我门,教教下'我哋就会倾下计.哈哈哈哈.
教呒到几多.就6点呢.
雀兒就去冲凉呢.
然后'就走喇.
雀兒话想吃烧烤呢...就去呢....
觉得味道一般呢.都是辣的'都没有甜的.
我喜欢吃甜的呢.
吃完.同雀兒行街街哇.哈哈哈哈.
7点多'就滚去K频喇.
去到'得静同佢表姐仲有黑妹吧.
我同雀兒就坐底呢.
上佐下Q.
超多信息."你去佐喇?."有咩人厄?.
"多呒多人厄?."你同边嗰一起...#%_+@#*_.
超多呢.......
回到手软.**.
后来.越来越多人喇.
哈哈.L清云噢.好犀利呢.
系观澜自己扎车落来沙井噢..真系可爱的他.西西.
坐坐坐.好眼训咕.
细松佢哋超博厄.狂玩'狂饮白酒呢....晕死.~~~
后来.9点左右.古电话我呢'问我几号房'666.
静同小0就去接佢哋呢......
10点半左右.爸电话我喇.
佢狂讲狂讲.我保持沉默好喇.
都没办法的........我也不想.
后来'我就问古.
你呒系话要介绍嗰外国人被我识噶嚒?.
佢就指住坐系佢旁边嗰嗰喇.
我就话'佢边度噶?.
"吧基斯坦".
哟。我同雀兒都好惊讶噢.``~~~.....
!@#$%^&*(_+|...
11点多.应该系静的表姐吧.
就车我哋回家呢.麻烦到她们呢.不好意思.
古都走喇.
11点半左右.返到.....
入房囖衫换.爸就!@#$&*)_+|.哎.......预佐噶喇.
然后就滚上楼入房喇...
就上Q呢.古电话我.
倾佐阵;就嘸倾喇.
然后和权聊噢,.他说有去静的生日会呢.
晕晕晕呢.我真得看不到你喇.呼.~~~
上上下'Q..就训着佐呢.
6/4
训到好迟呢.
早餐当中午饭喇.
然后就扎也喇.
整完.就开始整寿司呢....
整佐两嗰几钟.搞掂'4点几呢...
滚去冲凉喇.
嘸吃饭喇.
就滚去返学喇.
去到'地我自己嗰.
就上QQ呢.
古Q我呢.
倾倾倾.
岛岛都Q我...
如此欧心的叫法厄.哎哎.
话佢嘸聊'叫我和聊天.
甘咩同佢倾囖.
佢牙.死串歪歪嗰.卡卡卡.
6点几.D人都开始到喇.
寿司噢.嗰嗰都话呒错噢.西西.多谢噢..
岛岛Q我话'嘸吃饭.叫我留被佢呢.
就留喇.哈哈哈.
然后.佢来到.就给他喇.
我问佢觉得点.佢就话呒错呢.算你喇.哈哈.
后来'仲有小小.就留给雀兒同全呢.西西.
哎.3日假期又甘完鸟.
又要奋斗喇.卡卡.
陈泳茵'你一定要加油.一定一定!!!!!!!!.
|