8.24
早上睇晚医生.
去佐婆婆度呢.顺便睇下公公.
妈妈要去饮酒呢'
我噢.就系婆婆度吃饭呢.
1点多'表表搭我返學啦.
下午噢'画画呢....
近来'画画都蛮有感觉的喔.西西.
自己感觉还不错呢.不知道老师呢.
晚上'英语听写部'发落来呢.
哟呼'80分喔.开心.过关鸟..万分激动呢.
奥运会闭幕式厄.
没得睇'呼呼...失望呢....
不过'学校被我地睇电影噢.都好.
有好多电影呢'
我地就选佐"**疯人院"几搞也咕,
不过'我睇睇下'累到训着佐呢...
8.25
肚都系痛呢...
都无想吃也啦.但后来都系吃佐D面包呢.
但系都系痛喔.
中午妈妈打电话被我'问我钟系无系好痛.
话下午囖汤被我.顺便堡粥被我吃.
医生叫我吃多D粥呢.
下午噢'画下画'個肚又痛呢.
呼呼.痛苦...隐住隐住.
继续画呢,,,
完成呢.自我满意的一副.好开心.
放学'冲完凉.妈妈打来.
她送汤'粥来呢.我就出去门口等呢.
好味喔....好多呢.` ̄ ̄ ̄.好饱噢.西西.^^.
汤喔'差多'饮无落啦.西西.
8.26
呼呼....吃佐D药'没以前甘有效噜.
以前吃一两次药'就没事的.
但而家'吃佐..止阵痛'就没用的..
今日喔.又系痛.唉唉.` ̄ ̄ ̄..
中午一放学.怕无吃饭仲痛.
就念住同春宜,晓娜去吃饭的呢.
点知'一放学'妈妈就电话呢.
话送红枣水.同饭被我啦.
耶耶耶.兴奋.^^.
我噢.就去画室画画等呢.
过佐阵'妈妈致电'就出去囖呢.
好味道呢.系画室吃吃下噢.
有個见习老师进来呢.睇我地D画.
仲鼓励我加油喔.西西.谢谢呢.
我也祝福那老师.见习成功喔.^^
下午. 画画画噢.
也画好啦一副..感觉还好呢.
晚上.也似专业晚修噢.
和晓娜一起画布.
刚开始喔'我們都没什么心情呢.
然后老师说啦说.讲啦讲.
就好多啦.` ̄ ̄.
最后.完成的'比想像的好呢.^^.
8.27
最后一日补课呢.
中午.分宿舍呢.
唉....万分的不舍.
B714的同學...我們曾经的一段欢笑'
永远记在心中....永难忘.` ̄..
现在.和晓珊.晓娜....一间宿舍啦.
7個人...
搬完东西.個宿舍污駋的呕心...
就整卫生呢....累呢.
成两点喔.不过'太脏呢,
就马上冲返個凉'洗埋头啦.
呼....还赶得切.
不过'蛮狼狈呢.呼.....
去到画室.热呢..
去老师办公室叹叹冷气呢.
同老师聊佐阵.
今日考试呢.
时间好紧呢.
不过还是画完啦.
老师对我笑啦.^^.
放学呢.搬课室呢.
谢谢楽楽帮我搬也呢.
累喔.....
新课室.新讯号.哈哈.
同敏仪一起坐.哈哈...
放学呢.爸爸就车我回家鸟.
开心.` ̄ ̄ ̄..