9.1
因为饭卡琴晚留在学校嘎原因.
没得买早餐噢..
爷爷就囖佐早餐被我呢.熊仔饼同只雪梨茶.
呼呼....都无舍得吃呢.
就没吃到啦.西西.
今日要升旗喔.
换佐個校长'感觉他应该不错的喔.
下午'专业课.
同爷爷讲'话我无舍得吃噢.没吃到.
他就没讲也.眼超超呢.成日都系甘咕 ̄ ̄ ̄...卡卡.
晚修噢'作业无多.
做完又无愿得背书噢.無聊聊呢.
晚上'好早就睡了.^^
9.2
早上.仪仪买M记被我地吃喔. ̄ ̄ ̄西西.
我就被佐D爷爷呢.
好味道.好耐没吃M记鲁.` ̄
今日有体育课呢.
次次报兵兵球都不成功的.
还是飞去篮球噜. ̄ ̄ ̄唉...
中午'妈妈囖凉茶同饭被我地呢.
好味.西....
训佐阵...
下午喔'都系好累咕..呼..
晚上.没吃饭噢...都不怎么想吃啦.
专业课'临摹.同+宜一起.
准备放学'老师讲也呢.
好大火药呢.....就拖堂鸟.
晓娜'晓珊她地要值日噢.
但时间迟呢.就念住帮手.
老师就话'听日再做.
就甘'滚回宿舍鸟.
9.3
今日喔.有电脑课呢.
万分激动喔.` ̄哈哈.
上完电脑课'就放学呢.
因为要修改副画呢.
就去画室呢.叫兜兜买佐D也被我吃.
画画画.差多一点'无知点改噜.
就整卫生呢.
呼....成两点先整完噢.
干净呢.西西..好有成功感.
不过好累噢. ̄ ̄ ̄.
整完'就飞奔课室呢.
洗佐下手'洗佐下面'就想训下.
又训无着.到.2点15分先训着.
过佐阵就上课呢.
下午喔.超眼训呢.呼呼..痛苦.
晚上'同兜兜'仪仪齐齐吃鸡鸡.好位.西 ̄ ̄.
做完作业'就去整班会主题方案呢.
临放学.调位呢.` ̄ ̄..
同晴晴坐.^^.
不错喔.B欣在我隔离.仪仪在我斜隔离.兜兜系仪仪后面.
哈哈.` ̄ ̄....不错嘛.^^
9.4
有体育课.落雨呢.
都上.听老师讲佐成节课.无奈
热死呢....
中午'留系办公室稳资料整班旗呢.
吃佐個包.就饱噜....
稳到成两点.累噢.` ̄...
返去训返阵.
近排'晚上都好早训噢.
但始终都好累咕.
下午'美术专业.
速写喔..失败的说.
放学'一個人走啦.回去冲晚澡就去画室呢.
哇哇哇'好齐人呢.個個都好勤力喔.
那個臭大朋友.见到我来噢'就话"哇.好勤力噢".
呀呀呀呀...都不知道'在他口中這句話是"褒义词还是贬义词呢.卡卡.
過佐阵'個臭物理课代表又學他"哇.好勤力喔.
我呀.无言噜.呼呼.` ̄ ̄...
后来先知.原来甘人齐'
個個都原来系度等甘外卖.**
外卖到呢.成班系画室呢.
甘我就费事呢.就囖佐书自己出去睇啦.
都不知道自己想什么啦.看不进去啦.唉..
晚上'结构素描.
还好吧.`.
放学.晓娜她們补值日喔.
也帮手呢.` ̄ ̄...
晚上喔.同晴晴聊起$%%^&*()$@@$%^&*(.呢.
我們噢'蛮像呢.....
晴晴.不要過于用心啦.
9.5
中午哦'仪仪同兜兜拖我逃走.哈哈.
成功出佐学校嘎大门口.
就齐齐去吃也呢,
個两個噢...眞系好鬼死搞也咕...
笑死我呢....
返到去.本来念住去画室画画的.
后来都系去佐办公室.有冷气嘛.哈哈.
后来.B欣都来呢.` ̄ ̄...
2点.滚回去训交呢.累....
下午'专业课.
还是结构素描噢.` ̄.
放学.冲完凉'+宜电话我.
叫我陪她吃饭.我就答应鸟.
我坐系饭堂玩电话.她就吃饭呢.
我都不想吃呢......
吃完'以为画室有人喔.
点知.黑蚊蚊呢,
大师個画室有灯.就去睇睇啦.
后来就叫大师去佐我地画室'
提点下我D画呢.^^.
晚上'好累呢.
训着佐喔....
后来商量佐下投标嘎事.
晚上噢'一训到去'就训着呢.
9.6
早上开机.有大朋友的信息喔.
近来都早早训呢.
不好意思喔. ̄ ̄ ̄...
中午'和晴晴她们去吃饭噜.^^.
吃我那就回宿舍呢.
冲佐個凉'洗佐個头.舒服.^^
就训佐下.
1点45分左右.被個雷打醒鲁.
超大声.
好大雨噢.
就着拖鞋返学噜.
下午'都系专业课呢.
都系结构素描.
最后节课'
刨笔刨到我白痴呢.
4.5支新笔'由头断到尾.无奈呢....
最后好在有老师帮手.^^.谢谢老师噢.
时间不够呢.
画没画完.呼呼..
星期一加工呢....
放噜路.有校车喔.
耶耶.
回家了 ̄ ̄ ̄...
可以大交训噜
西西...好累啦.