づい. 茵の成長 ∽ 拼圖ˇァ々、
部落格更新为:shayin91106.blog.163.com.
xia0y1n
暱稱: .(∩v∩).'茵茵仔.
性別: 女
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
累.
2008-10-01
上學 第四周.
上學 第三周.
2008-09-14
文章分類
全部 (139)
*.爱爱歌詞. (9)
*.心情. (33)
*.生活點滴. (97)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 139
留言總數: 35
今日人氣: 0
累積人氣: 2216
2008 年 9 月 7 日  星期日   晴天


上學 第一周. 分類: *.生活點滴.

9.1

因为饭卡琴晚留在学校嘎原因.

没得买早餐噢..

爷爷就囖佐早餐被我呢.熊仔饼同只雪梨茶.

呼呼....都无舍得吃呢.

就没吃到啦.西西.

 

今日要升旗喔.

换佐個校长'感觉他应该不错的喔.

 

下午'专业课.

同爷爷讲'话我无舍得吃噢.没吃到.

他就没讲也.眼超超呢.成日都系甘咕 ̄ ̄ ̄...卡卡.

 

晚修噢'作业无多.

做完又无愿得背书噢.無聊聊呢.

 

晚上'好早就睡了.^^

 

9.2

早上.仪仪买M记被我地吃喔. ̄ ̄ ̄西西.

我就被佐D爷爷呢.

好味道.好耐没吃M记鲁.` ̄

 

今日有体育课呢.

次次报兵兵球都不成功的.

还是飞去篮球噜. ̄ ̄ ̄唉...

 

中午'妈妈囖凉茶同饭被我地呢.

好味.西....

 

训佐阵...

 

下午喔'都系好累咕..呼..

晚上.没吃饭噢...都不怎么想吃啦.

专业课'临摹.同+宜一起.

 

准备放学'老师讲也呢.

好大火药呢.....就拖堂鸟.

晓娜'晓珊她地要值日噢.

但时间迟呢.就念住帮手.

 

老师就话'听日再做.

就甘'滚回宿舍鸟.

 

9.3

今日喔.有电脑课呢.

万分激动喔.` ̄哈哈.

 

上完电脑课'就放学呢.

因为要修改副画呢.

就去画室呢.叫兜兜买佐D也被我吃.

 

画画画.差多一点'无知点改噜.

就整卫生呢.

呼....成两点先整完噢.

干净呢.西西..好有成功感.

不过好累噢. ̄ ̄ ̄.

 

整完'就飞奔课室呢.

洗佐下手'洗佐下面'就想训下.

又训无着.到.2点15分先训着.

过佐阵就上课呢.

下午喔.超眼训呢.呼呼..痛苦.

 

晚上'同兜兜'仪仪齐齐吃鸡鸡.好位.西 ̄ ̄.

做完作业'就去整班会主题方案呢.

 

临放学.调位呢.` ̄ ̄..

同晴晴坐.^^.

不错喔.B欣在我隔离.仪仪在我斜隔离.兜兜系仪仪后面.

哈哈.` ̄ ̄....不错嘛.^^

 

9.4

有体育课.落雨呢.

都上.听老师讲佐成节课.无奈

热死呢....

 

中午'留系办公室稳资料整班旗呢.

吃佐個包.就饱噜....

稳到成两点.累噢.` ̄...

返去训返阵.

 

近排'晚上都好早训噢.

但始终都好累咕.

 

下午'美术专业.

速写喔..失败的说.

 

放学'一個人走啦.回去冲晚澡就去画室呢.

哇哇哇'好齐人呢.個個都好勤力喔.

 

那個臭大朋友.见到我来噢'就话"哇.好勤力噢".

呀呀呀呀...都不知道'在他口中這句話是"褒义词还是贬义词呢.卡卡.

 

過佐阵'個臭物理课代表又學他"哇.好勤力喔.

我呀.无言噜.呼呼.` ̄ ̄...

 

后来先知.原来甘人齐'

個個都原来系度等甘外卖.**

 

外卖到呢.成班系画室呢.

甘我就费事呢.就囖佐书自己出去睇啦.

都不知道自己想什么啦.看不进去啦.唉..

 

晚上'结构素描.

还好吧.`.

 

放学.晓娜她們补值日喔.

也帮手呢.` ̄ ̄...

 

晚上喔.同晴晴聊起$%%^&*()$@@$%^&*(.呢.

我們噢'蛮像呢.....

晴晴.不要過于用心啦.

 

9.5

中午哦'仪仪同兜兜拖我逃走.哈哈.

成功出佐学校嘎大门口.

就齐齐去吃也呢,

個两個噢...眞系好鬼死搞也咕...

笑死我呢....

 

返到去.本来念住去画室画画的.

后来都系去佐办公室.有冷气嘛.哈哈.

 

后来.B欣都来呢.` ̄ ̄...

 

2点.滚回去训交呢.累....

 

下午'专业课.

还是结构素描噢.` ̄.

 

放学.冲完凉'+宜电话我.

叫我陪她吃饭.我就答应鸟.

我坐系饭堂玩电话.她就吃饭呢.

我都不想吃呢......

 

吃完'以为画室有人喔.

点知.黑蚊蚊呢,

大师個画室有灯.就去睇睇啦.

 

后来就叫大师去佐我地画室'

提点下我D画呢.^^.

 

晚上'好累呢.

训着佐喔....

 

后来商量佐下投标嘎事.

 

晚上噢'一训到去'就训着呢.

 

 

 

9.6

早上开机.有大朋友的信息喔.

近来都早早训呢.

不好意思喔. ̄ ̄ ̄...

 

中午'和晴晴她们去吃饭噜.^^.

吃我那就回宿舍呢.

冲佐個凉'洗佐個头.舒服.^^

 

就训佐下.

 

1点45分左右.被個雷打醒鲁.

超大声.

 

好大雨噢.

就着拖鞋返学噜.

 

下午'都系专业课呢.

都系结构素描.

 

最后节课'

刨笔刨到我白痴呢.

4.5支新笔'由头断到尾.无奈呢....

 

最后好在有老师帮手.^^.谢谢老师噢.

时间不够呢.

画没画完.呼呼..

星期一加工呢....

 

放噜路.有校车喔.

耶耶.

 

回家了 ̄ ̄ ̄...

可以大交训噜

西西...好累啦.