I Love RnB !! all about my lovely doggie Reggae n' Boogie
最新
分類
月曆
我公公(鄧師傳)今日同我玩WEAVE POLE呀,
我好鐘意玩呢個玩意嫁...好刺激嫁~ !!
我仲好叻添呀, 學左3次就學識啦~ 公公都話我醒~ !!!
(可能係遺傳到我生母大人∼joyce d 野啦 !!)
不過呢, 因為我太鐘意玩啦, 撞到面都甩左皮....
所以媽咪同公公都話唔比我玩住, 要好番先喎...!!
仲有2個星期左右, 我就會同媽媽一齊參加我既"第一次世界大戰"
我指既係「香港狗會」攪既 服從比賽唷...呵呵!!
不過我都唔清楚係乜野一回事...
只係知道要乖乖咁做d動作咁囉...
不過媽媽早排做野忙, 都冇乜時間陪我練習...!!
媽媽話宜家要臨急抱佛腳喎...!!
我一向都乖乖嫁啦, 媽媽, 放心啦!!!