靜靜的試著```忘了愛×∥〝孤單的滋味〞      
                                                 ░░★`*對著墳墓發誓從此愛您:`                              
                                     2008 年 12 月 30 日  星期二   晴天
  
  
分類: 未分類                                          __________ blog-囝令左` * 感謝明明`__=]  
  
  

                          我今日好hapii..因為個blog令左好多                                   

                  全靠壹個好人幫我,,我至有個咁令既blog`                      

                            佢就係果個好令仔,好令仔既`                      明明`                                   

                 我在依度要感謝佢幫我`    真係好多  謝佢

 

我打blog既時間:2008-12-30 07:37 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
                                     2008 年 12 月 30 日  星期二   晴天
  
  
分類: 未分類                                          ____*掛念+]  
  
  

放假 " 本來對我黎講..當然系一件人生樂事la=]      但系今次放假..好吾中意尼___**  

一黎) ..放完假要考試la..           二) 放假既時候 " 好掛住某人尼__*...吾好諗歪  (..我掛住紅豆渣....

自從我入左保一之後第1個掛住既..竟然系紅豆 (點算? ..... ]] 

                                                                                                            我由宜家開始吾會再中意放假la,,, +___ ]                                                                                                                                                            

 

我打blog既時間:2008-12-30 05:05 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


y0shikuni
暱稱: :::♥ 膽小鬼 ▧
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
新bl0g籽__]]
吉野家事件
多謝黃+怡`
搶利是___=]
吾hapii
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
日誌統計
文章總數: 21
留言總數: 33
今日人氣: 3
累積人氣: 1786
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌